Wij blijven dit jaar in Nederland, we gaan naar De Leistert. Het sanitair moet open zijn, anders gaan we niet, we hebben zelf alles hoor, maar dan voelt het te onveilig. Ik hoop ook dat het zwembad binnen en/of buiten open is voor kinderen en jeugd. Dan vind ik het prima en dan gaan we. Naar het buitenland was ik niet gegaan trouwens. Ook met het idee dat we nu zo thuis zijn.
Word gewoon afwachten. Spanje heeft al aangegeven dat toeristen de gehele zomer niet welkom zijn. Wij boeken wel last minute iets als het mogelijk is. Moet wel vakantie zijn en geen quarantaine op een andere plek. Dan ben ik liever thuis.
Bij ons staat hij nog steeds op voorboeking, want de trein is voorlopig opgeschort. We wachten het dus nog ff af. Wij zouden pas 30-7 gaan.
Wij zouden naar Frankrijk gaan met mijn ouders. Geen haar op m'n hoofd die leuk en gezellig vakantie wil gaan vieren met deze crisis.
Wij zouden begin augustus naar Frankrijk gaan. Als we niet kunnen, gebruiken we de voucher voor volgend jaar. Dan denk ik niet dat we nog zullen kijken voor een weekje in Nederland, misschien nog wel een weekendje ofzo.
Wij hebben in juni een weekje vrij, en wilden een paar dagen naar zee gaan in een hotel,ben dan ongeveer 32weken zwanger. Nog niks geboekt, maar als alles gewoon weer open is, boeken we wel wat. Familie weekend met schoonfamilie is al verplaatst van april naar eind September, als het kan,gaat dat ook gewoon door. We hebben van 3november tot 7 december beide vakantie,hopelijk kunnen we dan met zn 3e op vakantie,richting de zon/zee. Maar we zullen dan niet verder komen als het hotel. Hopelijk toch 1 van de Canarische eilanden of wellicht Kaapverdië
Wij hebben onze all in vakantie naar Bulgarije geannuleerd en gaan nu 2 weken naar een Landal Park. Maakt voor ons niet uit of de faciliteiten wel of niet open zijn als we er maar even uit zijn
inderdaad, dit is nog niet zeker.. Wij hebben eind juli vakantie voor twee weken naar Spanje gepland staan.. ik ga niet annuleren.. als het niet kan dan annuleert de reisorganisatie zelf wel.. Zou graag gaan, maar kan me er goed bij neerleggen als het niet zo is hoor..
Als we nu annuleren zijn we €3000 kwijt, maar sparen we de laatste €2000 die nog betaald moet worden. Als we wachten en de organisatie annuleert, krijgen we een voucher. Als de grenzen open zijn en we wel mogen gaan, maar niet meer willen zijn we €5000 kwijt. Ik vind het een lastige. We wachten nog even af tot we de laatste betaling moeten doen.
Wij hadden nog niks geboekt en wachten nu dus gewoon af. Heb buitenland al wel uit mijn hoofd gezet. Als sanitaire ruimtes, zwembaden, recreatiegebieden, etc. weer open zijn én het weer zit mee, dan gaan we naar een camping in Nederland. Maar merk dat ik ook steeds meer naar de gedachte ga dat we alleen dagjes weg gaan doen ipv op vakantie.
Ik zou willen dat landen nu duidelijk gaan maken waar de consument en de reisorganisaties aan toe zijn deze zomer. Er wordt zo ontzettend veel gespeculeerd, daar wordt niemand beter van.
Wij blijven in Nederland dit jaar op een camping. Wel een huisje met eigen sanitair. We hadden begin januari al geboekt. Maar het is nu gewoon even afwachten wat er wel en niet kan/mag tegen die tijd.