Ik ben zelf stewardess en heb bijna op alle vluchten wel vrouwen die zwanger zijn aan boord.. Bij ons is het zo dat je tot 36 weken zonder comlicaties mag vliegen, bij een tweeling tot 34 weken...anders alleen met dokters verklaring. Zolang jij je goed voelt dan is er niets aan de hand. Liefs Britt
Wij zijn nog op vakantie naar Turkije geweest, toen was ik ongeveer 8 weken. Tijdens mijn vorige zwangerschap ben ik met 23 weken nog lekker weggeweest naar Spanje. Kaart van de verloskundige mee, met de benodigde telefoonnummers. En je bent goed verzekerd. Dan kan je weinig gebeuren lijkt mij. Oktober nog ff een weekend weg naar Texel, en dan zit het er weer op voorlopig tot volgend jaar zomer. Succes met je beslissing. Esje
Ja, jullie hebben me over de streep gehaald!! Wij gaan dit jaar nog lekker met zn tweetjes op vakantie! 8) Het zal voorlopig (lees: aankomende 16 tot 18 jaar) wel niet meer voorkomen hahaha Volgend jaar willen we lekker met ons ventje naar zuid frankrijk.... lijkt me ook wel bijzonder met zo'n hummeltje op vakantie! thanx voor alle positieve reacties!
wij gaan er eind augustus ook nog even lekker een weekje tussen uit..naar Barcelona...ik ben dan net 13 weken.