Wij zijn op zoek naar een bepaald bungalowpark. 't Is een beetje lastig uitleggen, maar we zoeken iets met huisjes/villa's met een wat luxere uitstraling. Dus niet allemaal dezelfde bakstenen huisjes. Meer een park met van die houten villa's met een leuke veranda. Of van die rietgedekte boerderijtjes. Het hoeft geen park te zijn met allerlei voorzieningen zoals restaurant of enorm zwembad. Ik ben benieuwd of jullie een leuke tip hebben!
Toen ik de titel zag dacht ik aan Buitenhof de Leistert in Limburg, maar dat heeft toch wel heel wat overlap met de rest van je liever/hoeft-niet-wensen
Dat ziet er goed uit!! Idd wel wat extra dingen die niet persé van ons hoeven, maar eigenlijk ook wel erg leuk zijn voor de kinderen! Bedankt voor de tip!
Ik weet dat Landal Esonstad in ieder geval allemaal verschillende huisjes heeft. Maar of het verder aan je eisen voldoet, weet ik niet.
Bungalowpark Eldorado in De Koog op Texel! Home | Bungalowpark Eldorado Texel | Ligging rand van het bos nabij strand
Landal schatberg in sevenum, landal Coldehove bij dieren Klein vink in Arcen Bad bentheim in Duitsland roompot Bij cochem ligt ook een park daarvan