Hoi dames, Na 39 dagen ineens toch een knallende ovulatietest, en vandaag nog eens!! Ivm eerdere miskraam durf ik niet te vroeg te testen (had achteraf gezien toen alleen maar vage streepjes op zw test, nooit geen knaller) Zou graag willen weten wanneer mijn NOD is? Ik denk zelf 22/23 november, wie kan mij hierbij helpen? Mijn dank is groot=)
Je mag uitgaan van 14 dagen na je eisprong. Gezien je test denk ik wel dat je piek er nu is en dat je ei binnen 48 uur springt dus dan zou ik je NOD op 16 dagen vanaf nu rekenen dus 25 november. Maar wel even doortesten hoor. Verwacht wel dat hij morgen lichter is maar hoeft niet. Kan zelfs nog donkerder en dan schuift je NOD alweer een dag op. Nooit stoppen met testen wanneer je denkt dat je piek is.
Lijkt me ook, 14 dagen na je positieve test. Nu je twee dagen een knal ovu test hebt lijkt inderdaad 22/23 november je NOD. Spannend!
Dank jullie voor de antwoorden! Vandaag toevallig bij de fertiliteitsarts geweest, ze zag dat het eitje in ieder geval gesprongen is. Ik ga maar van 22 november uit dan.