Niet ongesteld en toch negatief testen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Legacyofodio, 22 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal,

Even een klein vraagje..
    Normaal moest ik 14 juni 2013 ongesteld worden..
    Nu vandaag ben ik nog steeds niet ongesteld..
    We hebben gisteren een test gedaan maar die gaf toch een negatieve uitslag.. Ik heb wel al een paar dagen last van misselijkheid en een licht gevoel in mijn hoofd..
    Zou ik nu zwanger zijn of niet??

2. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    t kan wel t
    weet niet hoelang je al gestopt bent met de ac maar kan ook zijn dat je aan ontpillen bent of dat je je ei later heb gehad of door stress

succes

3. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben gestopt op 15 maart met de pil.. Heb steeds een regelmatige cyclus gehad van 26 dagen.. En elke maand op de stipte dag ongesteld geworden..

4. sem frummel

sem frummel Fanatiek lid

21 okt 2011
    2.386
    1
    36
    verzorgende ig
    t kan toch nog van t ontpillen zijn
    je lijf doet rare dingen soms zie mijn onderschrift maar ik dacht ook dat ik gelijk op rit was maar soms gebeuren er dingen waar je lijf onbewust toch op reageert
    hopelijk is goed nieuws afwachten dus en anders volgende week weer x testen

succes

5. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Inderdaad daarom dat ik de vraag maar eens stelde :)
    We gaan nu nog even afwachten en binnenkort inderdaad opnieuw testen.. Dus afwachten en niet te veel hopen :)
    Voor jou ook succes :)

6. robijntje1982

robijntje1982 Niet meer actief

ik had gister ongesteld moeten worden maar tot op heden negatief getest.
    maar wel misselijk, gevoelige borsten en eten wat me tegen staat.
    ik ben sinds 25 april gestopt en heb mijn eisprong de afgelopen 2 maand gevoelt.

7. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi robijntje,
    Ja ik heb mijn eisprong ook al paar keer gevoeld.. Een beetje allemaal zoals bij jou.. Mijn humeur werkt echt niet mee de laatste dagen.. Ben overgevoelig en misselijk.. Maar zoals ik al zei een negatieve test.. We gaan volgende week opnieuw proberen testen en anders Mss eens laten testen door bloed te laten trekken.. Hopelijk lukt het rap bij jou om zwanger te worden :)

8. robijntje1982

hihi ja humeur werkt hier ook niet echt mee, vooral als ik negatief test.
    probeer hier nog even te wachten, wel al nieuwe testen gehaald maar weet nog niet wanneer ik weer ga testen.
    heb ook geen enkele symptoom van naderende menstruatie. terwijl ik bij mijn zoontje op de nod al knallend positief teste.

hoe lang ben jij al bezig dan?

9. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mij is het gewoon mijn humeur dat steeds wisselt.. Niet zo aangenaam voor m'n vriend ..
    We zijn bezig sinds maart.. Maar elke keer steeds stipt ongesteld geworden volgens m'n cyclus.. En nu ben ik dus al meer dan een week telaat..
    Spannend hè om steeds af te wachten? Hoe lang ben jij al bezig?

10. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Als je zeker wilt zijn of je cyclus normaal verloopt werkt temperaturen echt geweldig. Op die manier was ik ook gelijk al mijn onzekerheid kwijt over mijn menstruatie (mijn cyclus werd stiekem steeds langer).

11. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor de tip :)
    Hoe gaat dat dan precies in zijn werk?
    Gewoon elke dag je temperatuur meten en wat dan?

12. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    elke dag meten op hetzelfde tijdstip. Voordat! je uit bed gaat, want zodra je opstaat gaat je temperatuur al meer fluctueren. Kies gewoon een tijdstip waarvan je weet dat je nooit voor die tijd uit bed gaat. Bij mij is dit bijv 7 uur. Ik sta zelden op voor 7 en meestal moet ik de wekker toch om 7 zetten als ik naar mn werk toe ga. Temperatuur en sta dan pas op voor je ochtendritueel.

Wat je zal zien is een temperatuurkaartje in 2 fasen, als voorbeeld kan je de mijne wel zien: Mijn ovulatiekaart.
    Wat je ziet is dat er voor en na de eisprong (het rood gestippelde kruispunt) er een verschil is in de gemiddelde temperatuur. Mijn eisprong is voor de lijn gemiddeld 36.3 en na de lijn gemiddeld 36.6. De dag waarop je temperatuur is gestegen met 0.3 is de dag waarop je je eisprong hebt gekregen. Vanaf dat punt kan je 13/14 dagen verder rekenen naar je NOD.

13. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt :)
    Ga het zeker eens proberen.. Ben er wel benieuwd naar.
    Ben nu steeds nog niet ongesteld, vind het een beetje verwarrend hoe alles nu loopt. Want je leest zoveel tegenstrijdige dingen.. Bvb mensen die wel zwanger zijn en een negatieve test hebben of mensen waar hun lichaam hun voor de gek houdt.. En dus symptomen vertoont terwijl ze niet zwanger zijn..
    Wat een spanning seg..

14. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    Ja ik ken t. Ik had de eerste twee verlengde cycli ook het gevoel dat ik zwanger was. Zo bleek 4 maanden later dus dat mijn cylus door pcos helemaal ontregelt waren. Hiermee suggereer ik trouwens niet dat je pcos hebt. Een normale cyclus kan zeker ook wat varieren in lengte.
    Het geeft je in ieder geval meer overzicht in wat er van binnen gebeurt.

15. robijntje1982

ik ben 25 april gestopt met de pil, eerst was alles wat ontregeld maar de laatste 2 maand zit ik op 28 dagen.
    de dag dat ik slijm verloor bleek later ook de eisprong te zijn.

vind het idd wel balen zo, die onzekerheid. want tja waar ga je vanuit?? vind het allemaal zo leuk dat ik het maar lastig vind om mijn mond te houden.
    tis bij ons ook geen geheim eigenlijk iedereen weet wel dat we ermee bezig zijn maar heel veel weten niet dat ik 2 dagen over tijd ben.

16. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben nog niet zo vertrouwd met de afkortingen eigenlijk :) wat is pcos eigenlijk?
    En dankje voor de tips :) we gaan nog even afwachten hoe alles verder verloopt nu en zeker de temperatuur eens beginnen opmeten :)

17. Lovare

Lovare Fanatiek lid

12 okt 2012
    2.201
    9
    38
    Lekker muziek maken
    NULL
    pcos is poly cystic ovarium syndrome. Het komt er kort op neer dat mijn hormoonwaarden niet kloppen en daardoor mijn eicellen niet goed rijpen daarbij zitten er dan cysten op mijn eierstokken. Voor volledige uitleg zou ik gewoon even googlen.

18. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja bij mij was dat in maart ook zo, even ontregeld maar daarna steeds ongesteld en een cyclus van 26 dagen..
    Inderdaad het is heel lastig op je mond te houden.. Bij mij weten enkel een paar vriendinnen dat we aan het proberen zijn., en 1 is op de hoogte dat ik overtijd ben.. Willen het niet echt aan de grote klok hangen :).
    Ook gewoon omdat mijn vriend zich rap zorgen maakt..
    Hij heeft soms schrik dat ik niet zwanger meer kan worden omdat ik nu 4 jaar geleden een abortus heb laten doen ( wegens slechte relatie en familieproblemen en omdat ik net 18 was) en anderzijds is hij dan bang dat het aan hem zou kunnen liggen.. Ik probeer hem wel gerust te stellen.. Tenslotte zijn we nog niet zo lang bezig hè.
    Maar de onzekerheid is echt lastig!

19. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oké zal ik even doen..
    Hoop voor jou dat je toch ook positief nieuws mag krijgen dan!

20. Legacyofodio

19 jun 2013
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een update..
    Sinds gistere avond heb ik echt een pijnlijk gevoel in mijn onderbuik..
    En deze morgen een heel klein beetje lichtroze bloedverlies..
    Pffff is zo teleurstellend :(
    Ik hou jullie wel verder op de hoogte, hoe is het bij jullie gesteld?

Deel Deze Pagina