Bij de voetbalclub van mijn vriendin mochten vandaag de ouders weer kijken bij onderlinge wedstrijden/trainingen. Bij onze club mag dit nog niet. Hoe is dat bij jullie? Ik lees dat het niet mag bij competitiewedstrijden, maar als er geen competitie is mag het dan wel?
Bij ons mag het niet - wel mogen de ouders die gereden hebben kijken . Dus bij een uitwedstrijd heb je meer kans om te kijken dan bij een thuis-wedstrijd zeg maar. Zeker als je jonge coaches hebt, die nog geen auto hebben
Het mag niet. Maar je mag wel als rij ouders kijken, je mag wel vanaf de parkeerplaats kijken en je mag ook kijken vanaf het terras vanaf de kantine.
Dit mag nog niet. Alleen de begeleiding van het tram dat uit speelt. Daaronder worden de coaches, trainers en de rijdende ouders verstaan. Super krom, op vrijdagavond mag ik op het zelfde voetbalveld een wedstrijd spelen, de tegenstander beuken en tijdens een duel in het gezicht hijgen, maar op zaterdagochtend ben ik ineens een gevaar als ik langs dat zelfde veld zou willen staan. Langs het veld kunnen wij als ouders zijnde makkelijk op 1,5m afstand staan. Nu staan wij met z'n allen op een kluitje op het fietspad vanwaar je net het veld en dus de wedstrijd dus nog kan zien. Maar goed, we houden ons dus netjes aan de regels, alhoewel die voor mij weer eens totaal onlogisch zijn.
Niet. Maar bij wedstrijden mogen de ouders wel op het terras van de kantine zitten. Denk dat je dan beter als regel 1 ouder/begeleider per kind kunt doen.