Wat kan het zijn?

Discussion in 'Zwanger worden' started by mammamia, Mar 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mammamia

mammamia Niet meer actief

Ik had afgelopen zaterdag een zw. test gedaan maar die was negatief... even later ging ik naar de wc en veegde ik bruinig/rozig bloed weg, daarna nog een paar roze/rood achtige stipjes (echt heeeeel weinig, heb geen tampon of maandverband ervoor hoeven gebruiken) zondag wat rozige slijm (ook heeeel weinig)... en nu al 1,5 dag niks meer... af en toe last van ongi krampjes (heel licht)... zit al wel op dag 73 van mijn cyclus (onregelmatig na stoppen met pil)..

Wat zou dit kunnen betekenen? Komt mijn ongi eraan, is het een innestelingsbloeding geweest... (kan dat nog zo laat in de cyclus)?
    Ik ben al 2 keer gewoon ongi geworden (1e keer 3 dagen, 2e keer 3/4 dagen plus nog een paar dagen bruinverlies) na het stoppen met de pil, maar heb dit nog niet eerder meegemaakt:S

2. Of je ongi komt eraan of het was een innestellingsbloeding. Mochtje niet ongi worden, kan je er altijd nog een testje tegenaan gooien. Zou dan nog wel een paar dagen wachten met testen.

3. mammamia

He, jah was ook al van plan om het nog even aan te kijken en dan anders begin volgende week nog eens een test te doen... ik heb namelijk het idee dat ik ergens in de laatste week van feb. mijn eisprong heb gevoeld. Heb een paar dagen rechts pijn gehad tijdens het vrijen ook... goed, het kan nog alle kanten op, spannend... maar mijn vraag was ook eigelijk of ik zo laat in mijn cyclus nog wel een eisprong kan hebben?

4. Bajou

Bajou Fanatiek lid

Feb 10, 2009
    4,599
    1
    0
    Belgiƫ
    hey!

Na het stoppen met ring of pil kan alles!

Wilde ff reageren omdat ik bij jou ook zie dat de eerste 2 maanden na de stop vrij normaal waren ...
    Wel, dat is blijkbaar bij veel dames zo.
    Ik VERMOED dat de eerste 2 maanden je lichaam nog met een restje hormonen zit (die dus ook nog steeds je cyclus bepalen) en dat je er vanaf maand 3 rare verschijnselen krijgt.
    Ik had het zelf ook (zie onderschrift) en met mij nog vele andere dames.
    Let wel; elk lichaam is anders dus ik wil niet zeggen dat het enkel en alleen aan het afkicken ligt maar wilde je gewoon mijn bevindingen melden! :)

Ik had in m'n laatste cyclus ook een zeer late eisprong (dus een lange foliculaire fase heet dat)

succes meid!
    xxx

5. mammamia

He, bedankt voor je berichtje... vind jij mijn 2 cyclussen na het stoppen met de pil vrij normaal? 43 dagen en 78 dagen vind ik namelijk nogal lang haha... en zit nu dus alweer op dag 73 en dat in een half jaar tijd... had wel gehoopt dat het alweer wat normaler zou zijn maar zit nu nog steeds op mijn ongi te wachten... of kan ik alsnog zwanger zijn na zo'n lange cyclus?

Share This Page