verhoogd prolactinegehalte !

Discussion in 'Zwanger worden' started by baci, Nov 14, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. baci

baci Lid

Jun 21, 2007
    24
    0
    0
    Hier ben ik weer...
    Ik heb vorige vrijdag op dag 3 van mijn cyclus (op aanraden van mijn gynaecoloog) een bloedonderzoek laten uitvoeren....
    Nu kreeg ik vandaag de resultaten onder ogen en blijkt dat mijn prolactinegehalte 38.60 is waar dit normaal maar tussen de 5.0 en 35.0 mag zijn. Dus dit is verhoogd !
    Nu lees ik op internet vanalles dat dit onvruchtbaarheid tot gevolg kan hebben en een gezwel op de hypofyse en dergelijke dus ik begin mij serieus zorgen te maken natuurlijk... Heeft iemand hier ook al ervaring mee gehad... Ik moet pas 29nov naar mijn gynaecoloog gaan en denk niet dat ik nog zolang in de onzekerheid kan blijven....
    Wat een miserie... Ben al aan ronde 11 dus begin de hoop lichtjes te verliezen, zeker na deze resultaten... Of moet ik nog niet wanhopen?
    Help mij ! :cry: :cry: :cry:

2. Gezond

Gezond Niet meer actief

Een verhoogd prolactinegehalte hoeft niet meteen iets te betekenen hoor... Het hoeft ook niet elke cyclus te zijn...

Vaak is het zoveel lezen op internet helemaal niet goed meid en wordt je er alleen maar onzeker en onrustig van...

29 november lijkt inderdaad nog een eind weg... maar het is 2 weekjes... En 2 weekjes wachten binnen de fertiliteit is niet zo lang hoor...

Ik denk dat je je eerst even rustig moet afwachten, niet meer teveel opzoeken en niet meteen wanhopen idd..
    Even wachten op wat de dokter zegt...

Succes en sterkte want ik weet wel hoe je je voelt hoor...

Liefs,
    Thérèse

3. bapsie

bapsie Niet meer actief

het is niet heel drastisch verhoogd, echter ik weet ook niet precies hoe en wat... dat ligt ook aan de persoon etc. ik zou anders de huisarts bellen, bvb als hij telefonisch spreekuur heeft ofzo voor uitleg!

4. baci

baci Lid

Jun 21, 2007
    24
    0
    0
    bedankt voor de reacties...
    Je hebt idd gelijk ja teveel opzoeken op internet is inderdaad niet goed.... Hoe meer ik opzoek hoe gestresseerder ik geraak ma ik kan er niets aan doen.....
    Zal maar rustig afwachten en ja op die twee weken zal het ook niet meer aankomen nee, ik wacht al zolang :(
    Misschien at ik als ik durf (want val niemand graag lastig natuurlijk) ik even mijn huisarts contacteer; ik zal nog wel zien...
    Alvast merciekes xx

5. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ik ben er bang voor dat wanneer je al bij een gyn onder behandeling bent en je daarvoor ook terug moet komen een ha ook aan je zal zeggen dat je moet afwachten... En dan ben je nog niets opgeschoten...

Ik zou mezelf niet langer kwellen... en niet meer zoveel op het internet gaan opzoeken als ik jou was...
    Voor je het weet is het de 29e....

KNUFF

6. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ooooh en trouwens... Bedenk wel: Je valt niemand lastig!
    Het is jouw lichaam.... en jij hebt recht om te weten wat er is...

En hier mag iedereen haar of zijn verhaal doen... vragen stellen etc.... Dus jij ook ;)
    Graag zelfs...!

Kheb liever dat je het hele forum vol krabbelt (bij wijze van he hahahah) dan dat je thuis alles zit op te kroppen en te piekeren..

Share This Page