Hallo, Ik heb een onregelmatige cyclus (27-32-35) en het is dus moeilijk om m'n tijdstip van eisprong vast te stellen. Nu had ik rond dag 12 steekjes onderaan, denk een vroege eisprong. Sinds een gisteren heb ik een bruine afscheiding (een kleine week later). Als ik m'n vorige cyclus volg zou ik nu pas in m'n vruchtbare periode zitten. Zou het bruinverlies een teken van innesteling kunnen zijn, of kan je afscheiding ook van kleur veranderen bij de eisprong? Of mss nog een ander teken? Ben sinds een drietal dagen ook niet zo lekker (wat futloos, eten smaakt niet) Alvast bedant voor de reacties!
Alles kan....zeker als je geen regelmatige cyclus hebt. Wat je kan doen is het nog afwachten en bij hele sterkte twijfels een keer een testje doen. De een heeft steekjes, de ander helemaal niet. Sommige verliezen wat bloed of ander slijm...anderen weer niet...dus daar kan je echt geen pijl aan optrekken. Succes met afwachten. Elmo
testen ga ik zeker nog niet doen, we vertrekken morgen voor een weekje op vakantie. Het enige wat ik nu hoop is dat ik daar niet ongesteld word. Daarna zullen we wel zien....
Hallo, intussen dag 29 en nog geen ongi-gevoel. Door m'n onregelmatige cyclus is het wel moeilijk natuurlijk om te weten hoe ver in de cyclus we nu precies staan. Heb wel el de hele dag een licht misselijk gevoel maar ga er niet te veel achter zoeken. Als ik vrijdag niet ongi ben dan ga ik een testje wagen. Mijn vriend is dan jarig en ga het proberen stiekem te testen en als het dan zo zou zijn, heb ik alvast een prachtig verjaardagsgeschenk! Maar voorlopig nog afwachten dus....Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes
sluit me hier helemaal bij aan! trouwens Elmo: voel je al iets? Jij bent al wel heeeeeeeel lang aan het afwachten zeg! Veel succes met je bevalling binnenkort!
@EdNe, je kunt met testen wachten beter wachten tot dag 35. In de bijsluiter van testen staat dat je uit moet gaan van de langste cyclus van het afgelopen half jaar, voor jou 35 dagen dus.
Hallo, heb vandaag toch een testje gewaagd maar niks dus.... mss een heel vaag streepje maar kan zijn dat ik mezelf ook wat wijs maak natuurlijk Ik lees hier dat de kruidvat testen zo gevoelig zijn, dus heb besloten er namiddag eentje te halen en als ik binnen enkele dagen nog niet ongi ben dan nog eens te testen. Groetjes
Hallo, mijn zicht is blijkbaar zo slecht nog niet! Heb vanmorgen opnieuw getest en dit keer is het raak! Intussen ook bevestiging gehad van de bloedproef. Kan het nog steeds moeilijk geloven, denk dat dat zo gaat blijven tot de eerste echo. Ik wens iedereen nog heel veel geluk! Groetjes