Ik weet niet of het echt de innesteling was, maar ik kreeg een week voor mijn nod hele erge ongesteldheids steken.... vanaf toen ook zere borsten. Liefs
een hele erge steek in me rechterkant van me buik. Ik moest echt effe krom van de pijn. Daarna begonnen de kwaaltjes zoals duizeligheid,veel afscheiding en erg pijnlijke borsten 3 dagen voor nod een posi test
Hey, Ik heb beide keren helemaal niets gevoeld! Ook geen bloeding o.i.d. Kwaaltjes echter, begonnen vrij snel na mijn eisprong al.
ik voelde helemaal niets, maar ook bij mij begonnen de kwaaltjes al snel na mijn ei. ik kreeg buikkrampen die een beetje tussen ongikrampen en darmkrampen zaten.
Heb je zelf iets van innestelling gevoeld Mandi? Hier bij beiden zwangerschappen, na innestelling vanalles gevoeld... maar ik denk niet de innestelling zelf, eerder begonnen de kwaaltjes vanaf ong. 7 dagen na de eisprong
Nee ik voel niks! Vanmorgen na de sex wel pijn in onderbuik half uurtje, verder totaal nergens last van! Ja die kramp in me been nog steeds maar zal wel door het klussen in huis van afgelopen 3 dagen zijn....ik heb dat nooit! Ben benieuwd of je dan wat voelt,,,, OOhjah en toen ik in de auto zat van terug reis van mamavan3 af, had ik ff kwartiertje gevoel ongi te worden,, maar dat was natuurlijk nog veel te vroeg
Kan toch een innestelling zijn Mandii.. sommigen beschrijven het als een ongigevoel... (een kwartiertje dus, ik hoop dat dat die innestelling is) maar daar kun je jammergenoeg alleen maar achteraf achterkomen, eerst een positieve test.. daar duim ik voor
hihi en die doe ik echt pas 11juli als ik dan niet ongi ben....maar dat zal helaas wel geberuen denk ik we wachten af!
Innesteling heb ik niet gevoeld, wel een bloeding (kleintje) gehad en vanaf eisprong pijnlijke borsten gehad. Die pijnlijke borsten zijn overigens nog niet zo lang weg. S6 met wachten.
ik had 2 dagen bruinverlies wat ik eigk heb als ik ongi word en zere liezen .. denk dat dat bij mij de innesteling was want dat gaf me drang te testen en positief, succes!
Dank voor jullie reacties, vind het leuk/fijn om te lezen Ben benieuwd of ik zeer binnenkort ook iets zal mogen plaatsen! Nog 7 dagen te gaan.... ben er deze ronde weinig mee bezig, merk dat ik dat heeel fijn vind! Vorige rondes haf ik vanaf 11 dagen voor nod al dinbgen die ik voelde whahahaha..... nu begint er vandaag iets te komen.... maar ik heb echt totaAL geen hoop voor deze maand, waarom weet ik niet dus zal vast niet... helaas! - 9 dagen voor nod(eergister): 15min lang ongi gevoel, daarna niks meer - 8dagen voor nod(gister): vanaf snachts tot 15.00uur kramp in rechter been gehad! - 7 dagen voor nod(vandaag): totaal nog geen afswcheiding vorige ronde had ik dat super erg nu al, heel dik wit spul, nu niks! - 7 dagren voor nod(vandaag): Ongi gevoel in buik/rug die ik altijd heb uurtje voor ik ongi word, alleen nu voelt het wel IETS anders aan??? - OOhjah en me ( . ) ( . ) zijn mega gevoelig echt niet normaal, ze lijken wel zwaar gekneusd, vanaf afgelopen ronde zijn ze al wel gevoelig hoor, dus denk niet dat het kwaaltje zou zijn, maar sinds 1 of 2 dagen zijn ze echt TE erg joh, aanraken, bukken, inzepen:x NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! Kort lijstje maar dus hahhaha..... *tenminste voor mij* En allemaal niet echt iets hoopvol....
Heeeeeeey Mandi vind je je kwaaltjes niet hoopvol, haha... ik wel Fijn en duidelijk zo'n lijstje met "kwaaltjes" en leuk zo'n tropic om je te volgen tot je positieve test ja, ik heb een gevoel dat het raak is deze ronde voor je Kramp in benen en gekneusde borstengevoel herken ik van mijn eigen zwangerschap en ongi-gevoel vanaf 7 dagen voor nod ook 8) Ik duim voor je meid
Hihi optimist Nee vind ze niet echt hoopvol, hahaa, maar als jij er anders over denkt.... hmmmm Ach ik vertrouw mijn lichaam ook echt niet meer.... stom lichaam Die borsten waren al erg gevoelig nog van de vorige ronde zeg maar, maar het bleef ook na mijn ongi, en nu is het NOG erger geworden Ik hoop indd dat je me kunt volgen tot die posi test, maar echt ik zeg ongi hoor
Lieve Mandi dat een uitspraak van zelfbescherming (dat je ongi wordt), haha.... Ik ben benieuwd wanneer je gaat zeggen dat je een goed gevoel hebt over deze ronde
Ik heb het ook gevoeld. Een eisprong voel ik als een steek onderin mijn buik (richting de lies), aan de linker OF rechterkant. Een flink pijnlijke steek. Ik heb het een keer tijdens een vergadering op het werk gehad, en toen moest ik het even verbijten en even niets laten merken. Hahaha Bij de eisprong voelde ik een paar dagen later wat lichtere steken, op ongeveer dezelfde plek, maar dit keer afwisselend links en rechts. Ik heb mijn man toen goed op de hoogte gehouden, hij vond het ook spannend. Verder heb ik geen last gehad van kwaaltjes, maar daar heb ik later ook geen last meer van gehad. Gelukkig bleek ik alles goed gevoeld te hebben. Ik hoop dat het deze keer ook weer zo duidelijk te voelen is allemaal, zeker gezien mijn onregelmatige cyclus.
dankje wel voor je reactie, ook ik probeer mijn vriend op de hoogte te houden! Maar soms wil hij het juist even helemaal niet weten omdat hij het te spannend vind hihi8) Hij wil pas hopen als ik een posi test heb!!!!!!!!!!!!! ik voel mijn eisprong nooit, helaas OOk deze ronde nog totaal niks gevoeld..... (wel posi ovutest op dag 11-12.....ook nu niet.... heb nu alleen het gevoel alsof me boops zwaar gekneusd zijn en lichte ongi krampjes in onderbuik af en toe en rugpijn heel laag..... tjah we zullen het pas weten over 7 dagen.... maar ik ben bang dat ik gewoon ongi ga worden