Ik was aan het kijken naar een leuk vakantiepark in Nederland. Ik kwam dit vakantiepark tegen en de foto's zien er goed uit. Recensies zijn wisselend maar in grote lijnen positief. Iemand hier al eens geweest ? Zo ja wat zijn jullie ervaringen ?
Persoonlijk zeg ik niet doen.. speel paradijs is top! Zowel binnen als buiten.. zwembad is erg klein.. maar ik ken het vooral als plek waar mensen wonen… En er is een reden dat ze daar wonen ipv een huis.. Ik woon er niet ver vandaan dus wij komen weleens bij het speelparadijs.. o.a kinderfeestjes vierde we weleens daar..
Indoor speelstuk is super leuk, maar op de camping struikel je over de bierkratten en voetbalvlaggen. Er zijn vaak feestjes, iedereen kent elkaar, het is er net een volksbuurt. Super gezellig als je erbij hoort, maar geeft ook erg veel overlast als je er niet bij hoort en daar alleen op vakantie bent. Wij wonen in de buurt en ik zou het echt afraden. Ter Spegelt is een veel betere aanrader
Ik stond op de camping ernaast en zeg eigenlijk hetzelfde als hierboven veel vaste bewoners met sorry een hoog tokkie gehalte. Binnenspeeltuin is leuk tenzij er teveel kindjes van de camping zelf lopen die geeen toezicht hebben van ouders. Was voor ons een reden ook naar de speeltuin niet meer te gaan uiteindelijk
Nou door de berichten besloten om toch maar verder te kijken haha Hebben al wat anders gevonden waar de recensies een stuk beter zijn Dank allemaal voor jullie eerlijke antwoorden