Na curretage van 17 okt op 7 nov weer er voor gegaan.... Hoi dames dinsdag nacht getest (voelde me niet goed diaree en later spugen woensdag samen met mijn man ziek geweest met allebij spugen en diaree) maar goed ik was de test vegeten weg te gooien kom ik net weer tegen in de la waar hij lag zie ik dit... :s hummm jullie mening maak ik me zelf bij met een dooie mus.?........ Morgen weer testen met ochtend urine
Ja weet ik ook eigenlijk wel..... maar heb het nog nooit gehad dus daarom kleine hoop... Heeft het zin om morgen te testen? Of zal ik wachten tot zondag?
Ik vind het wel positief, ook al is het na afleestijd. Hopelijk morgenochtend een duidelijkere streep (binnen afleestijd!)
Ik vind het meer een vlek dan een streep. Even opnieuw testen en binnen de maximale afleestijd aflezen.
hmm, moeilijk te zeggen: ik zou zeggen test nog eens, kun je ook prima nu doen als je even niets drinkt/plast, aangezien je weer een paar dagen verder bent.
oeh gevaarlijk... na afleestijd moet je hem echt niet meer als positief beschouwen. En we hebben het hier over ver na aflleestijd, twee dagen na afleestijd om precies te zijn. Niet over een minuut of 10....
Is dit een actiontest? Wat is daarvan de afleestijd, die kon ik niet vinden (niet heel goed gezocht hoor)
nou vanmorgen ook een test gedaan en geen tuur streep meer! Hopelijk groeit het goed door! *dat je maar sterk en groot mag worden*