vanmorgen 2 dagen voor NOD getest bij 2de urine van de dag. Zag binnen 3 min een lichte streep die na een uur zo licht is als op de foto. Wat is jullie mening?
Uhm... ik denk hartsikke zwanger of moet je dan een kruisje hebben? Edit: Ik denk trouwens een kruisje te zien dus denk nog steeds zwanger.
Streep is streep, hoe licht ook! Gefeliciteerd!!! (oh en dez test kleurde bij mij altijd pas heel laat heel duidelijk terwijl andere testen meteen knallen)
Is dit geen plus testje? Je topic staat trouwens verkeerd, hij moet hier staan --->Ovulatie en zwangerschapstesten - Zwangerschapspagina
ik denk ook zwanger! Je zou kunnen testen met een ovulatie test, ook die meten hcg maar dan veel eerder
hey, ik denk positief ik zou nog wel ff met een kruitvat test testen die zijn veel duidelijker af te lezen (2 voor 5 euro)
Streepje is zwanger...hoe licht ook Maar ik zou ook inderdaad morgen nog eens testen en dan met die van kruidvat
Sorry, hoe zet ik hem in een andere topic? Is een plus test ja de clear blue. Is inderdaad de schrik ja! haha
Hij lijkt mij positief.. Maar zoals hierboven al wordt gezegd, zou ik toch even een ander testje gaan doen over 2 dagen Ben benieuwd!
Je zou even aan de modjes kunnen vragen, door op het driehoekje rechtsboven te drukken, of ze hem in het juiste gedeelte willen zetten.
Lijkt mij ook een streepje wat dus betekent dat je zwanger bent, alvast een voorzichtige gefeliciteerd! (Ps. ik heb het al gemeld bij de mods dat het topic verplaatst word.)
Hmm Als dit een plus test is vind ik het eng om je feliciteren.. ik zou inderdaad even bij het kv de 2 voor 5 euro halen, succes!
Mee eens. Ik ben ook niet zo van de plus testen Ik zou nog even een kruidvat test doen die 2voor 5.- en geen plus test...succes!!