Vandaag dag 42, en ik denk (binnen) afleestijd een streep te zien.. Zien jullie iets? Irritant dit haha
klein beetje maar de schaduw valt precies op het afleesvenstertje.... vandaag of morgen nog een testje ertegen aangooien
Ik doe het zondag nog wel een keertje! Spannend!!!! Heb overigens niet echt klachten, wel al 3 weken steekjes rondom eierstokken. Ik dacht ontpillen, ook vanwege de lange cyclus.. Pffff
Ben inmiddels op mn werk... test ligt nog thuis! vind het wel apart dat het streepje zo ligt is. Volgens ff is mn ei al 20 dagen geleden geweest. En zo mooi is het grafiek ook weer niet Gewoon ff afwachten dus! Thnx voor het meekijken/denken
ik lijk iets te zien, maar wel heel erg vaag en met veel interpretatievrijheid snel nog een testje doen of hem inderdaad even op een witte achtergrond leggen! Ben benieuwd naar je test van zondag!
Ik kan het ook moeilijk zien... Spannend zeg! Zondag nog eentje doen, hopelijk dan duidelijker. Duimduimduim!
Precies zo had ik het gister ook! Ik dacht zelf bijna dat ik hallucineerde haha totdat andere het ook zagen. Heb de dokter gebeld en zei inderdaad dat ik zondag of maandag nog maar een nieuwe moest doen, omdat er misschien nog weinig HCG in me urine zou zitten. Nou ik ben erg benieuwd naar je uitslag! En die van mezelf natuurlijk ook hihi x
Jammer.... Ik had ook een keer positief getest met deze test. Helaas was ik toen wel ongesteld geworden. Zijn dus niet altijd betrouwbaar