Wie o wie kan mij duidelijkheid geven? 10 januari heb ik een test van ultra gevoelige zwanger en kids dipstick gedaan, een onwijs lichte test streepje kwam omhoog (niet te zien bijna) precies met 6 minuten, (op de instructies staat met 5 minuten lezen en na 10 minuten niet meer lezen) Nu vandaag 13e is het streepje maar echt 2% donkerder geworden (nog steeds bijna niet te zien) met precies 5 minuten. ik ben vandaag 12 dpo. Zou het ook echt positief kunnen zijn? Ik vind het te licht om er nu al blij van te worden, na mij idee zou het nu donkerder moeten zijn toch? Op de foto lijkt het grijs maar in het echt is het roze Foto van de test er bijgevoegd.
Ik zie wel een streepje en vaak is ie op de foto lichter dan in t echt. Overmorgen nog een x testen maar ik heb goede hoop voor je
Ik zie je streepje ook hoor. Waarom probeer je niet een kruidvat test? Die waren bij mij veel duidelijker.
Ik denk dat ik een heel licht streepje zie. Maar vind het moeilijk te zeggen. Het is nog vroeg op 12 dpo dus misschien een paar dagen wachten en dan nog eens testen?
misschien is het idee om morgen de zwangerschaps test van de kruid vat op tehalen 2v5 kun je het miss beter zien.want op de foto is die niet tezien
Ja dat kan ik wel doen idd, de 10e had ik er een gedaan van de kruidvat maar die was negatief, ik heb nog 20 van zwanger en kids liggen dus vandaar dat ik niet nog een kruidvat pakket had gekocht
Ik zie hem zeker wel maar pas op want ik heb ook zo test gehad met Kruidvat 2v5 euro en ik was niet zwanger! Ik hoop het wel voor je maar hou er rekening mee!
zw en kids gaven bij mij zelfs met kraanwater een streep... tja ik zou het nog even aankijken. maar ik zie wel wat. hopelijk een goeie streep!
Zo licht maar toch zie ik iets. Ik zou je adviseren op 14 DPO een kruidvat test te doen zodat je wat meer zekerheid hebt. 100% zekerheid zul je pas krijgen tijdens de eerste echo. Voorzichtig gefeliciteerd!
***UPDATE*** vanochtend (14e) getest met action test (had er toevallig nog een liggen) ook deze licht positief. En toen weer zw en kids test er achteraan en die ook licht pos binnen 3 min Frustrerend
Dat klinkt positief hoor... spannend! Ik heb destijds ook getest met de dipstick van zwanger en Kids. Altijd wit wanneer het moest, en een streep bij zwangerschap.. ik testte pas 1 dag na nod dus had een vrij duidelijke streep. zou overmorgen weer testen
***UPDATE*** Vanochtend urine naar huisarts gebracht en daar een dikke positief gekregen! Ik hoop dat iedereen hier ook een positief zal krijgen deze maand!! Eindelijk! op de 18e ronde Met mijn 1e en 2e kindje altijd eerste ronde raak, werd er een beetje down van het wachten