Dan heb je dus standaard een lf van 11-12 dagen en dus niet 14 volgens het gemiddelde. Zo vreemd is dat niet hoor
Dan heb je een kortere LF, heb ik ook. Ik heb een cyclus van 28 dagen maar heb mijn positieve ovulatietest op dag 15-18.
Oké dames na een hele nacht draaien en keren en mijn best doen om niet te gaan plassen zit ik nu al 10 min in de badkamer Vandaag is de dag dat ik ongesteld zou moeten zijn. Ben ik zwanger of niet? Willen jullie de test bekijken?
op de rechter zie ik een licht lijntje. op de andere kan ik het niet goed zien. heb je daar een duidelijkere foto van?
ik ga straks een clearblue halen ik heb ochtend urine bewaard. als die ook positief is vertel ik het vanavond aan mijn vriend. 18 juli moet ik naar de gynocoloog die afspraak stond al. mijn baarmoederslijmvlies was in januari te dun, dus moest stoppen met de pil. 15 maart gestopt met de pil, en nu al zwanger zijn zou echt geweldig zijn. hopelijk word ik vandaag niet alsnog ongesteld.
oke ik heb de clearblue gekocht. ik laat de urine even op kamer temp komen omdat hij uit de koelkast komt. ik ben zo zenuwachtig! ik ben blij dat ik tegen jullie aan kan kletsen haha.