Ovulatie testen en roze afscheiding

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by LaNinaa, Oct 31, 2020.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LaNinaa

LaNinaa Bekend lid

Sep 1, 2020
    834
    1,047
    93
    Female
    Haai!

Ik denk dat ik mijn ei weer heb gevonden:)
    Op cd 16 in de avond was hij positief.(18:30) en Savonds een duidelijkere.

alleen heb ik dus op cd 15 en 16 heeel klein beetje roze afscheiding gehad, en paar felle steken. Weet iemand wat dat kan betekenen? Daarna ineens klein beetje oud bloed, dit was nog voor de positieve ovulatie test. Weet iemand wat dit kan zijn? Heeft het iets met groeiende follikel te maken?

Attached Files:

2. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    De enige verklaring die ik kan bedenken voor roze afscheiding en steken vóór een positieve ovulatietest is een zwangerschap. Dan denk ik aan een eventuele innestelingsbloeding waarna je ovulatietest positief reageert op hcg.
    Zou dat heel misschien mogelijk zijn in jouw situatie? Of heb je een hele regelmatige cyclus waardoor je dit uit kunt sluiten?

Een ovulatie bloeding komt soms ook voor, maar dat is dan ná je positieve ovulatietest, niet ervoor.

3. LaNinaa

LaNinaa Bekend lid

Sep 1, 2020
    834
    1,047
    93
    Female
    nee dat kan niet, mijn cyclus is 29 tot 34 geweest de afgelopen keren. Nu zou ik weer op een cyclus van 30/31 dagen uitkomen.
    Dus zo echt onregelmatig is ie niet. Mijn laatste menstruatie was 2 weken geleden en dat was een echte ( hevige ) menstruatie ;)

4. JupitR

JupitR VIP lid

May 13, 2020
    6,765
    7,320
    113
    Female
    Ik heb ook wel eens bloedverlies gehad rondom ovulatie. Geen idee wat het was. Maar fijn dat je je piek gevonden hebt :)

5. sannekrul

sannekrul Fanatiek lid

Jan 9, 2012
    1,542
    1,106
    113
    Female
    Ik heb ik vaker tijdens mijn eisprong lichtroze bloedverlies.
    Dat kan blijkbaar

Share This Page