Ben ineens mega onzeker. Net na het plassen verloor ik ineens bruin slijm. Terwijl ik vanochtend nog superblij was dat mn clear blue 3+ weken zwanger aangaf. En gister nog 2-3 weken. Echt superrrr onzeker weet iemand wat dit betekent.
Oud bloed meestal onschuldig zolang het maar niet rood word. Morgen anders de verloskundige bellen als je er onzeker van word. Heb het bij mijn oudste gehad met 13 weken mocht meteen voor een echo ter geruststelling omdat ik voor haar een mk met 14 weken heb gehad. Maar schrok toen ook gelukkig was het oke
Heb ik ook bij de eerste gehad. Ik was toen 12 weken. Bij mij betekende het niks. Ik begrijp je onzekerheid. Hopelijk is het morgen weer voorbij s6
Ik heb diverse keren bruin bloed verloren in mijn (gezonde) zwangerschap. Als ik moest poepen kon ik er donder op zeggen dat ik daarna ook weer bloed verloor. Wel een klein beetje, maar toch vervelend.
Hopelijk is het eenmalig, of blijft het weinig! Zelf helaas geen goede ervaring mee, bij mij betekende bloed (in welke kleuren en hoeveelheden dan ook) helaas dat het niet goed zat. Ik las vaker dat bloed in een prille zwangerschap echt 50/50 is... Dus ik hoop van harte dat het niks is en je je bij bovenstaande dames mag voegen!
Bruin bloed zegt nog niet echt wat. Zodra het rood wordt zeggen ze 50/50 kans Wat heel veel vrouwen zich niet beseffen is dat dit ook een ‘innestelingsbloeding’ kan zijn. Die is niet alleen op de dagen van innesteling maar ook nog lange tijd daarna. Dit zou ook daar nog van kunnen komen. Heel veel vrouwen met een goede zwangerschap overkomt dit. maar je schrikt er logischerwijs toch van. Hopelijk snel weer over.
Ik heb bij meerdere zwangerschappen meerdere keren wat bloed verlies gehad in de eerste 3 maanden. Meestal had ik dit na sex, ontlasting, niezen of zwaar tillen. Door de zwangerschap ben je beter doorbloed van onderen en door de progesteron knapt en makkelijker een bloedvaatje.
Bedankt dames het is inderdaad daarbij gebleven. Ik ben ook inderdaad heel veel aan het niezen constant. Ben heel erg verkouden en keelpijn. Dus misschien is dat het wel. Hoop ik.
Zie net dit onderwerp van je en schrok. Heel blij dit te lezen! Hopelijk blijft het erbij, maar bloed in welke kleur dan ook is gewoon het laatste wat je wil zien als je zwanger bent dus begrijp je helemaal. Hopelijk nu weer wat gerustgesteld.
Jaa ik schrok echt. Want zo begon mijn vroege miskraam en volgende dag brak het door. Maar toen liepen mijn testen ook niet op. En nu gelukkig wel. Ik ben al 10 keer naar de wc geweest om te kijken maar echt niks. Ben pas gerustgesteld als ik het hartje hoor denk ik.