Hi all, Maandag bij mijn nacontrole gezien dat er nog restjes van mijn miskraam in m’n baarmoeder zitten. Overigens zag ze ook al nieuwe rijpende eitjes die waarschijnlijk ergens deze week gaan springen. Ik heb sindsdien ovulatietesten gedaan en voor mijn gevoel nog geen echte positieve gehad, maar sinds gisteravond wel pijn in m’n buik wat ik zou omschrijven als ovulatiepijn. Denken jullie dat de test waar een pijl bij staat misschien toch positief is geweest dan? Die is van dinsdagochtend
Ik zie op deze testen nog geen duidelijke piek. De test lijn moet even donker zijn dan de controle lijn en dat is nog niet zichtbaar. Nog eventjes door testen dus . De pijn die je voelt kan van het groeien zijn. Hoop eind deze dagen op een goeie piek!
Om hier nog op terug te komen lijkt het inderdaad om groeipijn te gaan, woensdag bij de echo bleek dat m’n eitjes allebei gesprongen waren ik heb vanaf de afspraak met rijpende eitjes 2x per dag doorgetest en geen positieve ovulatietest gehad dus lekker verwarrend
Dat is inderdaad verwarrend. Kan ook aan de testen liggen. Zo had ik zelf bijvoorbeeld met die van sensitest ook nooit een duidelijke piek en bleef het eeuwen die dikke dubbele streep aangeven. Je zou ook eens die van clear blue met smiley kunnen proberen en dan degene die de 2 meest vruchtbare dagen aangeeft. Dan heb je geen gedoe met het interpreteren van de streepjes.