Hallo meiden, ik ben nieuw hier op het forum Vorig jaar oktober gestopt met de pil en begonnen aan onze kinderwens nu! Sinds deze zomer. Normaal is mijn eisprong rond dag 14/18 Nu cyclus dag 21 maar op dag 20 ovulatie test gedaan kom er met mezelf niet uit of vriendlief. Of hij nou wel of niet positief is! De streep is net net net ietsjes lichter dan controle streep... verschil is echt nihil. Kan nu op dit moment geen foto plaatsen. Maar vandaag zo'n zelfde test.. Net ietsepietsie lichter streepje. Hij lijkt ineerste oogopslag even donker als controle. Kan iemand iets zinnigs zeggen hier over? We klussen al vanaf CD13om de dag! Vorige maand had ik een raar heel licht streepje op de zwangerschaps test maar werd 16/17dpo toch ongesteld en erg ook. Normaal is me lf 12/13/14 (ik temperatuur al half jaar om me cyclus te leren kennen) Spannend dit allemaal!! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen! Groet, lucky
Misschien is je cyclus wat van slag door je vmk van vorige ronde. Als de streep nog een tikkeltje lichter is, dan issie nog nét niet positief. Ik zou vanavond nog een keer testen en dan morgen begin van de middag weer. Wellicht is hij dan wel positief!
In principe sluit ik me bij Flora aan, maar ik hoor hier wel vaker dat er dames zijn die geen echte knaltest hebben op hun ovu. Inderdaad even doortesten. Wordt hij nog donkerder dan komt je eisprong nog, wordt hij lichter is hij toch al geweest. Lekker verwarrend allemaal dat zwanger worden, maar het is voor een goed doel. Succes!!
Je hebt eerder dus geen ovu-testen gedaan? Wel jammer, anders had je misschien een oplopend lijntje kunnen zien. Ik heb ook nooit duidelijke positieve testen gehad, het teststreepje werd nooit donkerder dan het controlestreepje. Weet niet hoe het de afgelopen dagen met je temperatuur is gegaan?
Temperatuur heel stabiel 36.4 al twee weken. Vandaag 36.3 Helaas beetje laat begonnen mer ovu testen omdat ik dacht waar blijft me eitje nou omdat hij nog nooit zo laat is geweest. Vriendlief kwam met ovutesten thuis (van kv 13.95)
Persoonlijk vind ik kv ovu-testen niet betrouwbaar. Ik zou toch echt een ander merk proberen. Zoek even op dit forum naar de betrouwbaarheid van kruidvat ovulatietesten. Je temperatuur wijst in ieder geval niet op een eisprong, denk dat je toch even moet afwachten wat je temperatuur gaat doen de komende dagen!