Kruitvat testen zeer gevoelig

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by quintymaria, Aug 30, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. quintymaria

Aug 30, 2013
    8
    0
    0
    10 dagen voor mijn nod heb ik een test van het kruitvat gehaal, twee voor 5 euro.
    Wat blijkt ookal had ik veel te vroeg getest, 10 dagen voor nod..
    Vier positieve test en idd door de dokter ook bevestigt, dubbel en dik zwanger.
    Dokter vind het een vreemd verhaal daar 10 dagen voor nod nog geen hcg te meten is in de urine, deus nu wachten op echo om te kijken of ik al verder ben, of dat er twee smurfjes in mijn buik zitten.
    Het is mijn 7de kindje, ik heb vijf kids en mijn dochtertje is met 25 weken overleden.
    Vorig jaar onvruchtbaar verklaard, maar blijkbaar is dat een fout geweest.
    Al met al wordt dit kleintje een nakomeling, dus alles weer opnieuw, hihihi, heb enkel nog een wieg staan, maar ach, ik kijk er naar uit.
    Wie heeft dit ook al mee gemaakt dat je 10 dagen voor nod al positief testte en dit ook via het bloed is bevestigd? ben heel nieuwsgierig.

2. MiekeH

MiekeH Actief lid

Jun 10, 2013
    399
    0
    0
    Spannend! Jeetje de 7e al, lijkt me onwijs gezellig en hectisch zo'n groot gezin. Ik weet dat Eviii op dit forum ook zo vroeg positief heeft getest. Ik weet niet of ze ook al een bloedtest heeft gehad.

3. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

Jan 14, 2010
    1,810
    1
    38
    Hoi,
    Gefeliciteerd met je 7e zwangerschap! Wauw!

Ik heb bij mijn dochtertje ook heel vroeg getest. Op dag 21 van cyclus. Ik deed het testje eigenlijk uit verveling en omdat een vriendin van mij pas positief getest had. Ik was helemaal verbaasd. De dagen erna werden de testen lichter en daarna pas weer donkerder. Volgens huisarts omdat hcg nog heel erg schommelt zo vroeg in zwangerschap.

Share This Page