Je kunt die testen niet vergelijken omdat je met verschillende urine heb getest. En het is nog niet eens 24 uur geleden dat je de eerste hebt gedaan. Hcg verdubbeld in 48 uur dus dat je nu bijna geen oploop hebt is normaal. Als je nog hebt liggen zou ik vanmiddag weer testen. Dan kan je hem wel vergelijken met die van gistermiddag. Geen zorgen maken
Misschien test je in de middag donkerder (er zijn hier meer vrouwen, waaronder ik, die in de middag donkerder testen dan in de ochtend) Ik zou vanmiddag nog een testje wagen. Ik blijf voor je duimen.
Dames wat ben ik blij met jullie steun ... ik heb aan de start van een traject gestaan waarna de relatie uitging .. inmiddels een nieuwe partner al een tijd natuurlijk en besloten het gewoon even helemaal los te laten en nu gebeurt dit terwijl ik eigenlijk ervanuit ging dat het zowiezo niet ging lukken zonder traject
Gefeliciteerd! En zoals de andere dames zeggen, vanmiddag of anders morgen opnieuw testen en dan zul je zien dat hij mooi oploopt.
Dankjewel allemaal... ik heb mn huisarts gebeld en mn verhaal uitgelegd en gevraagd of ik bloed kan prikken ter bevestiging ... dat ga ik morgenmiddag dus doen. Hij kon me alleen niet zeggen hoelang het duurt voordat de uitslag er is dus dat is afwachten