Nog een keer testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Baby94, Jul 29, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Baby94

Baby94 Lid

Mar 21, 2016
    60
    14
    8
    Hee dames,

Wij zijn bezig voor ons eerste kindje. Ik slik nu denk ik ongeveer 2 jaar al geen pil meer. Niet omdat ik toen al zwanger wilde raken, maar omdat ik alleen maar vervelende klachten kreeg van de pil.

Ik heb 25 juli een zwangerschapstest gedaan, ik had die dag ongesteld moeten worden. (zo nieuwschierig!;))
    Nu kwam daar uit dat ik niet zwanger was.
    Maar tot de dag van vandaag ben ik nog niet ongesteld.. Maandagavond had ik wel enorme buik krampen en kreeg ik diarree, ik weet niet of het ergens mee te maken kan hebben? Maar het word zo wel enorm verwarrend.
    Moet ik nog een keer testen of? Het geeft ook elke keer zo'n naar gevoel als er op de test uit komt dat ik niet zwanger ben.

Bedankt!:D

2. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Hoi!

Weet je zo wanneer je je eisprong hebt gehad? Misschien is je cyclus dit keer wat langer dan normaal.

Ik zou toch nog eens een testje wagen, misschien was je de 25ste wel gewoon te vroeg:D.

Ik duim voor een positieve test.

3. Baby94

Baby94 Lid

Mar 21, 2016
    60
    14
    8
    11 juli was mijn ovulatie. (althans dit zegt de app die ik al heel lang gebruik)

4. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Een app kan niet bepalen wanneer jij eisprong hebt. Die kun je alleen vaststellen door middel van een ovulatietest of temperaturen. Ik zou als ik jou was een testje doen. Als deze weer negatief is dan kun je er denk ik vanuit gaan dat je cyclus gewoon langer is dit keer.

5. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

Mar 20, 2015
    4,485
    2,225
    113
    Female
    twente
    Aiii.. een app gaat uit van gemiddelden.
    Vaak moet je zelf invullen hoelang je cylus altijd is, of een gemiddelde duur van de laatste 3 maanden. Wat er dan uitkomt is puur een gemiddelde. Niet iedereen met een cyclus van 30 dagen heeft zn eisprong op dag 16 en een lf van 14 dagen. Maar dat is wel wat die app ervan maakt als je zoiets invult.
    Zoiezo is het belangrijk met regelmaat sex te hebben zodat je een voorraadje hebt liggen maar vertrouw niet blindelings op een app want jouw lichaam kan heel anders in elkaar zitten.

6. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

Jul 5, 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Zolang je niet ongesteld bent... is de kans aanwezig
    Bij mijn eerste zwangerschap was mijn NOD de 5e getest op de 5e. Negatief.

Na 3 dagen nog steeds niet ongesteld. Weer getest en toen wel positief.

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

Apr 23, 2008
    2,758
    1
    36
    Spannend.. ik zou toch nog een keer testen.

8. Baby94

Baby94 Lid

Mar 21, 2016
    60
    14
    8
    Ik heb net nog een test gedaan (Etos eigen merk test).
    Er kwam een 2e streep super licht de staan, maar dan horizontaal ipv verticaal wat het zou moeten zijn. Dit verdween even later weer. Dus negatieve test..

9. romyatilla

romyatilla Fanatiek lid

Jan 22, 2015
    1,325
    14
    38
    Female
    Zaandam
    jammer baby94!

10. MamavanNora

MamavanNora Actief lid

Jul 5, 2016
    469
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hm. Vreemd! Nouja.. Wachten dus. Of op je menstruatie of niet... En kun je een paar dagen later nog een keer testen. Anders helaas. Maar pas als je ongesteldheid door breekt weet je het zeker. Succes!

11. Baby94

Baby94 Lid

Mar 21, 2016
    60
    14
    8
    Bedankt voor de reacties allemaal! We wachten het af ;)

12. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Jammer dat je test negatief was! Ik denk dat die horizontale streep gewoon het doorlopen van het vocht in de test is geweest.

Hopelijk heb je snel meer duidelijkheid (menstruatie of positieve test).

13. Baby94

Baby94 Lid

Mar 21, 2016
    60
    14
    8
    Vandaag NOD 7..
    Vanmorgen vroeg een kv test gedaan, wederom negatief :(
    Ik denk dat m'n lichaam me voor de gek houd..:(

14. didi79

didi79 Bekend lid

Nov 10, 2014
    552
    312
    63
    Female
    West Brabant
    Dat is wel enorm balen, hopelijk snel duidelijkheid!
    Ik had bij mijn eerste ook hele onregelmatige cyclussen en testte op cyclus dag 48 negatief en op cyclus dag 59 positief. Had toen op cyclus dag 38 mijn eisprong (gevoel als menstruatiepijn)! Ook bij tweede kindje onregelmatige cyclus en ei op dag 20 en zeer lichte positieve test op dag 39!

15. Baby94

Baby94 Lid

Mar 21, 2016
    60
    14
    8
    Vanmiddag voor ik weg ging nog even naar de wc geweest om te plassen. Bij t afvegen had ik wat slijm en bloed ofzo.. ik dacht oh nu ben ik ongesteld. Daarnet nog eens naar de wc geweest om te plassen en nu niks van bloed te zien?
    Ik snap er niks meer van haha:p

16. bozoe

bozoe VIP lid

Jul 9, 2014
    5,478
    5,839
    113
    Het kan een voorbode zijn van je menstruatie. Misschien dat het vanavond "doorbreekt"? Zo niet dan zou je uiteraard overmorgen nog eens een testje kunnen wagen. Als die negatief is dan sla je denk ik een cyclus over.

17. Baby94

Baby94 Lid

Mar 21, 2016
    60
    14
    8
    Het is 's avonds/'s nachts indd goed doorgebroken..
    Helaas.. op naar de volgende ronde.. bedankt voor de reacties allemaal! :)

Share This Page