Bekijk bijlage 398443 zwangersschaptestje gedaan van sensitest.. vandaag dag 37.. maar mijn cyclus is lang en ovulatiepiek rond dag 20/21.. Op dag 34 ook een test gedaan..daar bleef de teststreep wit..nu dus dun lijntje maar pas goed te zien na dik een half uur.. Voor de zekerheid nog een oude zwangerschapstest van kv erbij gepakt maar die was eigenlijk paar maand over datum.. die gaf even een kruisje, maar dat streepje was na een kwartier weer weg Wat denken jullie? Foto bijlage..onder is vandaag..
Via reactie plaatsen onder het paperclipje kun je een bijlage bijvoegen.. Ben benieuwd naar de foto..
Wel! Ook al was het buiten de tijd, als dit een indroger is eet ik mn schoenen op . Sommige testen hebben nou eenmaal iets meer tijd nodig dan ze op de verpakken claimen, maar deze is hartstikke positief. Gefeliciteerd!!
Ik hoop dat jullie gelijk hebben, maar twijfel zelf best nog wel.. misschien over twee dagen maar weer testen?
Haha, nou ik ook niet echt, maar waar haal ik zo snel een test vandaan..en bovendien is het toch altijd goed om er wat tijd tussen te laten zodat je een duidelijker resultaat krijgt?
Klopt haha, als je nergens een test vandaan kunt halen word het moeilijk spannend zeg!!! Ik zou morgen gelijk even langs de kruidvat hollen
Vraag me soms af of ik me dingen inbeeld hihi..maar jullie zien het ook.. zal zeker de test van morgen laten zien.. ben benieuwd of die al donkerder is.. Maar ik blijf wel realistisch..de kans dat het nog misgaat is groot zo vroeg in de zwangerschap (1:4 bij iedere vrouw..)
Oke daar gaan we.. vanmorgen naar action en kruidvat geweest en testjes gehaald.. Tegelijkertijd met beide getest.. Dit is het resultaat na 5 minuten precies.. Ehm..hoe dik moet die lijn zijn..hihi.. waarom geloof ik het zelf niet?