Verschrikkelijk die testdrang.. Zit nu op 9dpo maar voel me ellendig vandaag.. Menstruatiepijntjes Misselijk Moe En dus testdrang maar weet dat het nog te vroeg is!!! Wie heeft dit ook en telt samen af??
Pssssstt:*Ik had op 9dpo al een hele lichte positieve test* maar idd veeeeeeeel verstandiger om te wachten! Succes...
Heb ook vanaf 5dpo gevoelige borsten.. Ik weet het haha..maar ik heb met mijn twee jongens van te voren nooit positief getest.. Mijn man zegt: wachten haha
Ja vreselijk die testdrang... wachtweek 1 gaat t nog, maar week twee is een ramp... bij alles denk je, zou het??? Bahbahbah.... Sterkte meid, hopelijk snel een mooie test voor jou!
Pff ja om gekkkkk van te worden hè! Zit nu op 8dpo en vanmiddag zo dom geweest om een testje te wagen maar dat was natuurlijk zonde! Zo vervelend van mijzelf haha
Ik heb me tot nu toe nog in kunnen houden! En vanaf nu is mijn man 3 dagen vrij dus die dimt me wel in haha.. Nu op een paar minuutjes na op 10dpo!!
Ik had altijd na een negatieve test bij testdrang een soort van rust over me heen, het wachten was makkelijker en wat kosten die testen nou? Maar goed, ik heb mijn vriend ook niet ingelicht over elke test die ik gedaan heb ooit, hij zou me voor gek verklaren haha Ik had overigens bij mijn dochter pas 1 dag voor nod een positieve test en bij deze zwangerschap op 9dpo al.