Hoi dames Iets meer als twee weken overtijd, of gewoon de pech met een lange cyclus who knows haha Vandaag bloed test uitslag nega Dus weer vrolijk verder mer de ovu testen Wat denken jullie ?
Je bent niet overtijd want je hebt nog geen eisprong gehad. Zijn allemaal pennenstrepen en ik weet niet of dat de bedoeling is. Temperatuur je nog?
Geen idee of het de bedoeling is 😂 Vindt ze ook vaag mja kan ook ff geen andere halen omdat ik op de kazerne slaap de hele week 🙄 Ja temp nog vanmorgen me temp weer 36,8 Is de hele week al 36,7 geweest dus benieuwd wat die morgen aan geeft
Aan de hand van deze strepen kan je niet zeggen of je ei er aan komt. Ze kunnen idd gaan oplopen tot een knalker, maar ook weer wit worden om dan ineens vanuit het niets te knallen. Inderdaad ben je niet overtijd en ook je temp geeft (nog) geen ei aan. Pas wanneer jouw temp minimaal 3 dagen achter elkaar 37.0 of hoger is, is je eisprong geweest (mits op juiste wijze getemperatuurd).
dank, test en temp gewoon nog maar ff vrolijk door. Hou nu gewoon me eerst volgende nod dag maar aan denk ik...rekenend vanaf me laatste menstruatie op 12 sep .. Lastig allemaal als je ineens een cyclus blijkbaar over slaat. Hoop dat me ei nu wel een keer langs hobbelt 😂 Sowieso niet voor vrijdag ageZien ik deze week op de kazerne moet slapen..
Ik zou helemaal niks aanhouden want je weet niet wanneer je ei komt. Dat kan morgen zijn maar ook pas ergens volgende week of misschien wel de week daarna. Heel vervelend die onzekerheid maar helaas zit er niks anders op dan geduld hebben. Als je deze week geen mogelijkheid hebt voor seks zou ik ook geen ovulatietesten doen. Je temp geeft het aan als je ei geweest is. Zonde van de testen die je hebt als je er geen voordeel aan hebt.
Deze zijn van de action toch ? ik heb er helaas nooit positief mee getest terwijl ik wel gewoon met testen van zwanger & kids flinke knaller had.. maar goed dat is heel erg verschillend sommige mensen doen het er heel goed op en andere niet. ik ben blij met ovulatie testen van zwanger en kids kijk me banner maar. Heel veel succes. X
Ik gebruikte deze ovulatietesten ook en testte twee keer per dag. Wanneer de streep echt donkerder werd soms wel 3 keer. Ik kreeg op die manier wel een hele donkere positieve test, maar denk als ik 1 keer per dag had getest, ik mijn piek zou hebben gemist. Hoop dat je snel je eisprong hebt!!