wel of niet roken ?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door nancy1981, 7 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. darcy

darcy VIP lid

1 okt 2006
    5.715
    0
    0
    English teacher!
    Zaanstreek
    Roken doen mensen buiten als ze bij ons langskomen. Dat blijft zo. Mijn man rookt ook buiten. Vind het niet meer van deze tijd om elkaar lastig te vallen met (mee)roken - en ja, ik heb vroeger ook véél gerookt, snap ik nog steeds niet van mezelf ;);)

2. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier wordt in huis alleen gerookt onder de afzuigkap/buiten of bij een open raam. Wij roken zelf niet en de bekenden/familie doen dit eigenlijk al automatisch vanaf dat Jayson geboren is.

3. Lady C

Lady C Bekend lid

19 jan 2007
    516
    1
    18
    Hier mag niemand in huis roken. Ook manlief moet de tuin in voor zijn verslaving, zelfs in de stromende regen of vrieskou. Dan staat hij te bibberen onder een paraplu. Ook bezoek moet de tuin in voor een sigaret. Gelukkig zijn onze vrienden dat ook gewend van ons, dus dat is wel makkelijk.

Jouw huis, jouw regels. Ze passen zich maar aan!

4. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Als mensen willen roken dan doen ze dat buiten maar. Maakt mij niet uit wat voor weer het is. in mijn huis word niet gerookt

5. Tijgerlove

Tijgerlove Actief lid

25 jul 2009
    119
    0
    0
    Bij ons wordt er ook niet binnen gerookt. Mensen moeten dat maar accepteren. In de winter mogen ze wel bij ons in de bijkeuken en anders maar gewoon buiten. Jij bent de baas in huis en jij bepaald de regels. En als ze dat niet kunnen, hebben ze bij mij dikke pech.

6. inkie1980

inkie1980 Bekend lid

13 mei 2007
    557
    0
    0
    rozenburg
    Noooooooooooo way dat mensen hier in huis roken
    ik vindt t vies smerig goor ranzig noem maar op.:):)
    wij zijn allebei ten zeerste ANTI-ROKEN!!
    dus als het kriebelt bij mijn visite en ze zich echt niet kunnen inhouden....gaan ze maar lekker in de tuin staan.
    en anders komen ze maar niet.
    maar ik ben blij dat mijn familie niet rookt.alleen mijn zwager en de vriend van mijn vriendin en mijn schoonvader toen ie er nog was.

maar als je zelf niet van roken houdt en t vies vindt.waarom zou je een ander dan toelaten in jouw eigen huis te roken
    en ook al zijn de ouders van die andere kids zo stom om bij hun kids te roken,hoef jij t nog niet toe te laten bij jouw kind.

7. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hier binnen wordt ook niet gerookt.
    Ook al roken wij zelf wel.

Roken gebeurt hier op het balkon, en als het echt koud is in de kamer die op het balkon uitkomt. ;)

8. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Hier precies hetzelfde. In de zomer sta ik eigenlijk altijd buiten en als het koud is of het regent dan binnen onder de afzuigkap. Diegene die bij ons op visite komen weten ook dat zij of buiten of onder de afzuigkap moeten roken en dat gaat eigenlijk al bijna 2,5 jaar zo.
    Als je zelf niet rookt, dan moet de visite maar gewoon naar buiten. Zorg dat er een asbak staat zodat je geen peuken hoeft te ruimen.

Liefs,
    Duveldraakje

Deel Deze Pagina