Ik ben op zoek naar een nieuw sporthorloge of smartwatch. Maar dan 1 die ook een beetje mooi/vrouwelijk uitziet. En met leren bandje (kunststof krijg ik uitslag van). Minimale eisen: Stappenteller Sportmodus op GPS waarbij je afstand, snelheid, gemiddelde snelheid etc kan bijhouden per rit (in te stellen op verschillende sporten) Bij voorkeur mogelijkheid tot synchroniseren met runkeeper Optioneel met hartslagmeter. Optioneel met trainingsprogramma's die je via spraak vertellen wat je moet doen. Wie heeft de gouden tip. Mag wat kosten, als het het waard is.
Oja en als je echt alle opties wilt en wat geld wil uitgeven garmin fenix 7. garmin heeft altijd gps. En je synchroniseerd met een app van garmin, die weer aan andere apps gekoppeld kunnen worden. Ik heb een garmin forerunner gehad en daarna de vivoactive. Ben blij met de horloges. Nu zou ik er eigenlijk een met multisport functie willen en met buiten zwem functie. Maar vind horloges altijd zo duur
https://www.garmin.com/nl-NL/p/662694/pn/010-02241-01 Deze heeft een mooi leren bandje. Veel sport horloges hebben een siliconen bandje omdat je er ook mee kunt zwemmen, dan is siliconen een stuk beter dan leer. Vervelend dat je uitslag krijgt. Dat maakt de keuze wel beperkter. Veel horloges kun je ook wel een andere band voor krijgen
Samsung watch active 4 misschien? Kun je helemaal samenstellen qua kleur kast en bandje (ook leer). Ik was iig altijd heel tevreden, nu juist voor een gewoon horloge gekozen. Ik sport namelijk helemaal niet en was te vaak afgeleid door appjes, mailtjes etc die binnen kwamen.
Voor veel duurdere merken kun je ook losse bandjes bestellen. Ik krijg uitslag van kunststof/siliconen, leer en metaal en om die reden een ‘klittenbandbandje’ voor mijn Garmin horloge. Ideaal.
Ik heb sinds twee dagen de samsung watch 5. Mijn dochter heeft hem en die is helemaal blij ermee. Ik moet nog wel wat wennen maar tot nu toe erg fijn ding. Wel groot nog best wel...maar volgens mij zijn die sportdingen altijd wel wat massief. Ik heb de kleinste. Rose ( heet gold) Lijkt wat op de kleur van mijn arm. Dus dan valt ie niet zo op. Je kunt ect heel veel leuke digen erop zetten.
Garmin Venu 2a roségoud. https://www.garmin.com/nl-NL/p/707572/pn/010-02429-13 Ook ik krijg overal uitslag van. Niet van deze gelukkig
Ik heb nu een Apple Watch maar voor de sport activiteiten vond ik mijn fitbit versa echt een sporthorloge. Dit is een smartwatch met sport opties Fitbit was een sporthorloge met smartwatch optie mik heb 1x een Garmin besteld en die met een rotvaart terug gestuurd omdat ik de kwaliteit van het scherm en hoe dingen weergegeven werden zoooo slecht vond. Mijn man heeft een Garmin, die maakt het wazige scherm niet uit en zweert erbij met hardlopen en marathon lopen vanwege de super uitgebreide trainings opties.
Ik heb een Garmin Venu 2S, in de kleur wit met rose goud. Heb via Ali express een metalen roze gouden bandje erbij gekocht, hierdoor ziet ie er totaal niet meer uit als een sporthorloge! Ben er super blij mee, zou geen ander willen
Ik zie dat de vivoactive geen GPS heeft. Dus dan moet alsnog altijd de telefoon mee. Dat bind ik wel een nadeel. Hij is wel heel stijlvol. Groot zijn ze idd allemaal. En ik heb maar een smal polsje. Mail en app-functie ga ik denk ik niet gebruiken. Of in elk geval zonder melding. Die hoef ik niet 24x7. Forerunner serie vind ik kwa functies weer geweldig. En de optie betalen klinkt ook aantrekkelijk.
Ik heb ook een venu, ben er heel tevreden mee. Man sport heel veel en heeft een Garmin Epix 2, maar dan heb je het wel over bedragen rond de 1000 euro. Persoonlijk zou ik sowieso voor Garmin kiezen qua batterij, niks irritanter dan een horloge elke dag moeten opladen zoals bij mijn oude samsung of zoons Apple watch.