(beginnende) longontsteking

Discussie in 'Gezondheid' gestart door DragonBerry, 27 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DragonBerry

DragonBerry Bekend lid

27 dec 2011
    671
    0
    16
    Na 4 dagen met veel pijn rond te hebben gelopen en het slikken van Oxycontin, moest ik vanochtend toch weer bij de huisarts langskomen...
    Resultaat: 3-d echo afzeggen (nieuwe kans omdat de kleine zich de vorge keer niet wou laten zien, dus diepe teleustelling) en direct naar het ziekenhuis met een vermoedelijke longembolie.....

Uiteindelijk vanaf een uur of 10 tot half 2 ofzo op de SEH gelegen....
    Infuusnaald erin ging al lastig, aders wouden niet meer werken, bloeddruk was aan de hoge kant (waarschijnlijk door spanning, pijn en teleurstelling) Ze zijn een kwartier bezig geweest om bloed uit de slagader te tappen, en daarna dus 2 x door de ct-scan geweest....
    Pffff wat een kutdag heb je dan zeg..... Op zich wel veel kunnen lachen met de verpleegkundige en met mijn vriend daar, dus dat maakte het af en toe weer even goed.

Maar conclusie is dus: longontsteking, waarschijnlijk doordat ik niet heel groot ben en last heb gehad van de tussenribspieren waardoor er dus wat in de long is gekomen..... Nu dus aan de antibiotica en morgen toch nog wat ocycontin halen voor de nacht...

Gelukkige gaat het met de kleine wel goed want heb met een wachten in het ziekenhuis kunnen zien dat het erg acrobatisch is en dat zelfs als je de slankste niet bent de buik heel erg veel kan bewegen, dus dat was wel super om de zien!

Nu maar hopen dat de kuur snel aanslaat en ik snel weer de oude ben, en hopelijk komt het niet weer terug!

Deel Deze Pagina