Ik heb juist te horen gekregen na mijn verlof niet meer terug te mogen/hoeven komen omdat mijn verlof tegelijk met mijn contract afgelopen is. Op zijn vroegst kan dus pas 1-12, ook gezien het verlof. Het ging mij er meer om dat ik nu al zou MOETEN solliciteren, daar had niknog nooit van gehoord namelijk.
Maar je kunt ook al eerder weggaan hoor, dan dien je gewoon je ontslag in en kun je in november al daar starten.
Je hoeft nu ook helemaa niet te solliciteren, je hebt officieel een baan tot einde van je verlof. Wanneer deze afloopt en je van plan bent een uitkering aan te vragen ben je verplicht te solliciteren. Het heeft geen meerwaarde je baan op te zeggen en je contract eerder in te laten gaan. Je kan toch niet eerder aan het werk.
Gesprek vanmorgen is goed gegaan. Hij was erg enthousiast. De functie is per 1-7, dus helaas nu niet voor mij. Maar we hebben wel uren en salaris besproken omdat hij bij extra uitbreiding ( verwachting na de zomer) mij weer graag op gesprek wil hebben. Al met al een goede ervaring weer. Heb wel besloten toch maar eerst te bevallen en dan verder te solliciteren. Sollicitatiegesprek met harde buiken was toch niet zo fijn
Rizzo! Ik zie net je topic. Wat leuk! En wat mooi dat hij je graag terug ziet! Nu zo last minute in je zwangerschap is het lastig om voor een nieuwe baan in aanmerking te komen. Deze kans biedt perspectief. Goed gedaan!
Nu eerst zorgen dat dit kindje goed en wel op de wereld komt. Hou je ogen open en deze optie warm. Dat geeft in elk geval meer rust voor de komende maanden.
Top zeg. Ik zou dan na de zomer wel weer even contact zoeken met diegene om navraag te doen. Dan toon je je interesse.