PCOS+zwak zaad, 200mg clomid

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Esther83, 10 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Esther83

Esther83 Nieuw lid

10 mrt 2008
    1
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik ben nieuw hier en heb net met veel interesse een aantal topics gelezen. Ik ben zelf in januari 2007 met de pil gestopt. Nadat ik na een half jaar nog niet was gaan menstrueren ben ik via de huisarts bij een fertiliteitsarts terecht gekomen. Al bij eerste bezoek werd PCOS geconstateerd. Mijn man heeft zijn zaad laten testen en dat bleek erg slecht te zijn. 2 miljoen zaadzellen waarvan maar 3% voldoende bewegend. Na 3 maanden opnieuw laten tetsten, weer maar 2 miljoen zaadzellen maar nu 19% goed bewegend.
    Ik ben bezig met provera i.c.m. Clomid. 50mg/100mg/150mg sloegen niet aan, nu bezig met 200 mg. Volgens de arts gaan ze niet verder dan 200 mg.
    Wie kan mij vertellen wat er gebeurd als 200 mg niet aanslaat? Ik lees veel over hormoonspuiten maar ook over andere medicatie. Het zal vast aan de arts liggen voor welke behandeling hij kiest maar ik ben wel benieuwd naar jullie verhalen.

Groetjes
    Esther

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.204
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Hoi Esther misschien kan je bij het topic 'spuitjunkies' kijken. Ik denk dat je daar veel antwoorden kunt krijgen. Want waarschijnlijk als de 200 mg niet aanslaat wordt het hormonenspuiten.

Succes in ieder geval. Hopelijk gaat jullie wens snel in vervulling.

gr vruchtje

3. Thamara00

Thamara00 Fanatiek lid

30 sep 2007
    1.171
    0
    0
    Thuis moeder
    Gelderland
    Wat balen zeg dat de Clomid niet aan slaat.
    Ik wil je heel veel succes wensen.

Liefs Thamara

Deel Deze Pagina