Te weinig? Help!

Discussie in 'Stel je vraag aan de lactatiekundige' gestart door Chebu, 9 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chebu

Chebu VIP lid

17 dec 2007
    7.174
    2
    36
    Midden-Oosten
    Baby 2 is nu een weekje oud. Helaas had hij teveel afgenomen. Hij was bij geboorte 4000 gram en na een paar dagen nog 3500 gram en dat was volgens het ziekenhuis niet goed. Ben toen gaan bijvoeden. Nu zijn we eindelijk thuis.
    Leg baby nu elke 2 uur aan. Eerst breng ik m'n borsten op gang met de pomp en daarna drinkt hij uit elke borst ongeveer 5 minuten. De ene keer is hij verzadigd en de andere keer wordt hij onwijs onrustig, begint te huilen en ik krijg hem niet meer aangelegd. Dan krijgt hij het restje wat ik al afgekolfd had per lepeltje, maar hij blijft dan huilen. Vervolgens krijgt hij nog zo'n 30 ml bijvoeding en dan is hij verzadigd.
    Ik weet ff niet meer wat te doen. Het breekt me onwijs op om om de 2 uur het hele riedeltje te doen. Zeker omdat ik nog een peuter heb rondlopen.
    Ook is me opgevallen dat m'n borsten maar zacht en soepel blijven en er slechts druppels uitkomen? Is dat genoeg of moet de melk echt gaan stromen?

2. Linda Offereins

Linda Offereins Lactatiekundige

3 mrt 2010
    860
    0
    0
    Sorry voor de late reactie. Ik was een weekje op vakantie.
    Speelt het probleem nog en kan je op dit moment nog ergens mee helpen?

vr gr
    Linda

Deel Deze Pagina