Hoi hoi, Ik loop momenteel bij de Fertiliteitskliniek in het Diakonessenziekenhuis in Utrecht. Sinds een paar weken ben ik totaal niet tevreden met de gang van zaken van mijn onderzoek. Ik heb echt het gevoel dat ik daar niet verder wordt geholpen. Mijn fertiliteitsarts neemt mijn probleem niet echt serieus. Hij is van mening dat ik pas na 3 jaar recht heb op een behandeling. Ik ben nu van plan om over te stappen naar een ander ziekenhuis. Wie heeft er tips voor mij??? Dank jullie wel, Chichi
Ik raad aan het zh Anthonius in Nieuwegein erg aan! 2 hele lieve Fertiliteitsartsen met echt een luisterend oor. Ik ben erg tevreden over ze. Het UMC raad ik af daar krijg je iedere keer een andere gyn. Vind ik niet prettig.
Hoi Caecilia, Ik zou in eerste instantie ook naar het Sint Anthonius ziekenhuis in Nieuwegein gaan, maar doordat er een wachtlijst was van 8 weken, ben ik maar naar het Diakonessen ziekenhuis gegaan. Een vriendin van mij loopt er ook en zij zei al dat ze heel erg tevreden was. Dank je wel!
hallo, wij lopen in het amc, daar zijn we tot nu toe heel tevreden over. en het ligt ook nog gewoon aan de snelweg
Wij zijn eerst in het Mesos geholpen, waren we beiden erg tevreden over. Voor verdere behandeling werden we uiteindelijk wel doorgestuurd (zijn naar het AMC gegaan) omdat ze in het Mesos geen ICSI/IVF doen.
Dank jullie wel dames voor jullie tips! Ik voel me echt niet meer goed bij mijn huidige arts, ik heb geen vertrouwen meer in hem. Ik ben al aan het zoeken naar een ander ziekenhuis. Mesos is toch gefuseerd met het Sint Anthonius ziekenhuis?