Hoi Iedereen, Ik heb nu bijna een week geleden een curettage gehad. mijn temp blijft hoog op 1 dag na. Weet iemand hoe lang dit duurt voordat de temp na een curettage zakt? Wil graag toch weer proberen en mijn ei zoeken. Kan iemand mij helpen? Groetjes San
Hey San, Eerst en vooral, wat rot hè, zo'n MA! Je denkt dat alles goed is...en het is het niet. Ik hoef niet te horen "zolang er geen bloed en geen buikpijn is, hoef je je geen zorgen te maken", want ik heb het, net als jij, vorige week ook meegemaakt. Dat was trouwens al de tweede keer. Je gelooft gewoon je ogen niet als je het weer meemaakt . Hopelijk ben je er snel mentaal terug wat bovenop. Wat het tempen betreft, ik heb ook gewoon verdergetempt, en vandaag was mijn temp alweer laag (curettage gehad vorige donderdag). Ik hoop dat dat het begin van de cyclus is. Vorige keer heeft het twee weken geduurd. Zes weken in totaal tot aan mijn volgende MS. Maar toen was het net misgelopen toen we erachter kwamen bij de gyn, terwijl het nu al veel langer mis was. Daar heeft het verschil zeker mee te maken. Je lichaam heeft eventjes tijd nodig om te beseffen dat de hormonen nergens meer voor nodig zijn. Dan pas gaat je progesteron-niveau naar beneden en dus ook je temp en kan er een nieuwe cyclus beginnen. Hopelijk gaat het snel! (geldt ook voor mezelf ) Veel sterkte meid!
Hey San, Wat rot van je miskraam. Ik heb helaas 7 weken geleden een miskraam gehad en ben nog steeds niet ongesteld geweest. Mijn cyclus is dus helaas flink op z'n kop gezet. Mijn temperatuur schoot alle kanten op. Nu pas lijkt ie weer een beetje te stabiliseren. Ik heb geen curretage gehad, maar ik heb temperaturen voor mijn ovulatie gehad die voor mijn doen erg hoog waren. (Mijn basale temperatuur zit op 35.8-9). Nu ik mijn ovulatie gehad heb, lijkt alles weer een beetje te normaliseren.
Nou, ik was een beetje overmoedig bij mijn vorige reactie... Die lage temp, dat was dus maar 1 dagje en de volgende dag was 'ie weer terug hoger. Niet zo hoog als tijdens de zs, maar toch hoger dan normaal nog. Ik ben ook bang dat dit een gekke (en lange!) cyclus wordt! San, hoe is het nog met jou?
bij mij blijft hij nu ook schommelen. Hij is wel gezakt onder de 37. Dit was ook mijn normale temp zeg maar. Denk alleen dat ik mijn ei al heb gehad. ovu test was ook pos. Nu weer lage temp dus zal wel niets worden.