Het ligt vooral aan jezelf. Je kan natuurlijk altijd testen, is hij negatief dan over een paar dagen weer. Wanneer je hiermee begin hangt af van hoeveel geld je aan tests wilt uitgeven en hoe nieuwsgierig je zelf bent. Als je vroeg test kan je ook van die irritante tuurstrepen krijgen waarbij het nog steeds onduidelijk is.
Niet testen! Heb er zoveel spijt van hahah en dat onzekere blijft en de hoop ook. Il wacht volgende keer gewoon op.mijn nod! Vandaag op 12 dpo ook negatief getest
Ik had vandaag, op 10 dpo een positieve test! Heel licht, maar even afwachten hoe en of hij op wil lopen
Ja zeg dat wel! Maar 33 dagen eerste cyclus na stoppen pil vind ik nog netjes!Heb iedergeval een ei sprong gehad
Dat is goed nieuws! Kan wel zijn dat het de komende maanden nog schommelt... Maar we hopen gewoon het beste !
Jammer Nina007! Maar idd mooie cyclus, op naar de volgende ronde ik zit nog steeds op CD43 of 44 inmiddels. heel frustrerend!
Hmm... eerder zei ik hier dat ik vanaf 10 dpo al test altijd, vabdaag had ik moeten testen, maar ik wacht lekker tot morgwn.. @Nina007 sterkte, rot duivels ook altijd
Ja, idd morgen 11 dpo Ah wat fijn dat je menstruatie er weer op zit, nu weer op weg naar je ei! Ik hoop dat t deze ronde raak gaat zijn voor je meis!
Hartstikke wit, ik ben er klaar mee.. Ik ga nu wachten op bloed (hoop ik over 3 dagen) en dan weer door