wel of niet testen vrijdag

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by joanne1982, May 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joanne1982

Apr 15, 2009
    72
    0
    0
    hoi ik moet zondag ongi worden kan dan wel of niet vrijdag testen zou dat te vroeg zijn of zou het wel kunnen wie heeft hier ervaring mee want ik heb verschikelijk last van me borsten en ik heb het gevoel dat het wel raak is dus ben veel te nieuwschierig ik wil dan met kruitvat testen 2 voor 5 euro gr patricia

2. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    Kan wel, het is beter om te wachten maar ik heb dat geduld ook niet. ;)

3. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

Feb 2, 2009
    1,095
    0
    0
    Ik kan dat niet hoor voor mijn nod testen daar word je alleen maar onzekerder van , als de test bv negatief is of zo een licht streepje geeft dat je nog niet weet waar je aan toe bent.

Maar heel veel mensen hebben het geduld niet (ben zelf ook niet de geduldigste persoon )haha toch is het beter.

4. joanne1982

Apr 15, 2009
    72
    0
    0
    het liefst test ik nu al maar ik weet het ik moet het niet doen ik voel ma vandaag weer zo beroerd en barsten de koppijn sins gisteren wie houd me tegen om niet te gaan testen want het is zo moeilijk nu hahaha

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik snap dat mensen willen wachten tot hun NOD.. maar ik had ook, net als jou, vrij snel veel symptomen.

Ik heb 5 dagen voor NOD toch maar een testje gedaan (ik verwachtte niks)... en hij was gewoon positief!! :confused:
    Zelfs de digi CB gaf 5 dagen voor NOD 'zwanger' aan!! :eek:

Succes ermee!

6. minimuts

minimuts Actief lid

Feb 25, 2009
    190
    0
    0
    Dat moet wel lukken hoor! En anders heb je er toch 2, kan je op zondag nog een keertje!

Ik duim voor je!

7. joanne1982

Apr 15, 2009
    72
    0
    0
    hoi nou ik ga van het weekend denk ik maar testen ik ben ook bang dat die negatief is maar ik heb ze wel al opgehaalt maar toch nog niet durfen te testen dus het wordt toch maar zondag denk ik :rolleyes:

8. joanne1982

Apr 15, 2009
    72
    0
    0
    hoi hoi ja ik kon het vandaag niet laten en ik heb getest met de kruitvat testen en ja hoor hij is positeif nog niet een knal streep maar je ziet hem wel ik ben helemaal hyper nou maar ik wil nog niet al te blij zijn want ik ben nog niet bij me nod en dat is zondag dat ik eigelijk ongi moet worden dus dat wacht ik even af en doe ik maandag weer een test en dan moet die echt wel goed te zien zijn gr patricia

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ooow wat goed!!
    Een voorzichtige gefeliciteerd dan van mij!! :D

10. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    hoikes meis, van mij ook een voorzichtige gefeliciteerd, anders kan je ook de digitale nemen van clearblue ;) dan weet je het direkt :p

11. joanne1982

Apr 15, 2009
    72
    0
    0

ja daar zat ik zelf ookal aan te denken maar vindt het aleen zo duur maar ik zal zaterdag is kijken als die ene test nog beter is doe ik een digi er achter aan

12. lilliby

lilliby Actief lid

Dec 28, 2008
    295
    0
    0
    nagelstyliste
    West-vlaanderen
    ik hoop dat je vlug meer weet ;)

13. maartje84

maartje84 VIP lid

Oct 8, 2008
    12,811
    4,453
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Ik ben overtuigd: haha ik ga morgen ook testen met kruidvat 2 voor 5 euro hihihihi!!

Share This Page