Dit kan toch niet??....Of wel??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Vlinder3, 15 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Hoi meiden,

help willen jullie me jullie mening geven.

Ik heb vorige week dinsdag de 1e IUI gehad dus zit nu op dag 7 en tja kon het niet laten en stom stom stom heb vanmiddag al een testje gedaan, 1 met die van kruidvat 2 voor 5 euro en 1 van clearblue
    Die van kv is licht positief, goed te zien
    die van cb is heeeel licht posi, moeilijk te zien.

Kwaaltjes heb ik niet echt alleen dat ik vaak moet plassen en snel trek heb en veel afscheiding.

Het kan toch nooit dat ik 6 a 7 dagen voor nod posi test ofwel.

Ik had het echt beter niet kunnen doen want nu wordt ik helemaal gek haha.

Zijn de kv testen betrouwbaar?? Ik weet dat het altijd nog mis kan gaan en toch ongie wordt hoor.

alvast bedankt voor jullie antwoorden

2. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

De kv testen geven geen vals positief! Ik ben heeel benieuwd, gewoon over 2/3 dagen weer testen en als de streep duidelijker wordt dan is de kans groot dat het goed zit. Duim voor je!

3. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    oei nu wordt wel heel spannend hihi.
    Ik durf nergens op te hopen na al die tegenslagen.
    Ik had het indd al ergens gelezen dat ze nooit vals posi testen.

4. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hoi Noesje,

Heb je ook medicijnen gespoten/geslikt ivm de IUI ?
    Zoja, controleer dan even of HCG ook in die medicijnen zit, die kunnen je dus nu ook al een positest geven, en kunnen dus vals positief zijn!!

Zo nee, dan idd over een dag of 2-3 nogmaals testen en hopen dat de streep duidelijker word!

Succes

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    ja ik heb pregnyl moeten spuiten en dit is met hcg hormoon, maar dit moet na 6 dagen helemaal uit je lichaam zijn volgens de gyn, verdwijnt langzaam. Ik heb 1 spuit moeten zetten en dot was vorige week zondag.

Ik wacht het gewoon allemaal rustig af.

6. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Hoi,

Helaas, die pregnyl kan ook nu nog een posi test geven! Ik weet niet hoeveel eenheden pregnyl je hebt gespoten??

Ik zou (om jezelf in bescherming te nemen) er vanuit gaan dat de testen nu nog negatief zijn!

Als de test over 2-3 dagen duidelijker is, dan kan je er vanuit gaan dat je zwanger bent.

Succes! Ik weet hoe killing die wachtweken na IUI zijn, heb het zelf 15 keer meegemaakt ;)

7. appelthee

appelthee Niet meer actief

hoe zenuwslopend is dit voor je meis

8. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Ik heb geen ervaring met IUI, maar hoop écht zo voor je dat het inderdaad positief is! Hier draaien de duimen!

9. Babii

Babii VIP lid

10 jun 2009
    11.520
    3
    38
    Sorry hoor, maar wat is IUI :( Enneh kv test niet vals :)

Liefs

10. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.074
    2.220
    113
    Brabant
    ik ben bang dat het echt nog van de pregnyl kan zijn hoor...(sorry wil je niet horen, ik weet het) even een paar dagen wachten, als hij dan donkerder is dan is het RAAK!!!!

11. Trees

Trees Niet meer actief

Wat spannend ik hoop voor je dat het raak is en dat het niet van de pregnyl is.

Ik weet uit ervaring dat het zeker niet onmogelijk is om een week voor je nod al licht positief te testen met kv. Mijn duimpjes draaien voor je!

12. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Spannend. Ik blijf je volgen! En blijf duimen voor je.

13. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Het kan idd de pregnyl nog zijn.
    Maar ik ga duimen dat je test over 2 dagen duidelijker is, want dan is het niet meer van de pregnyl!

14. AstridDi

AstridDi Fanatiek lid

6 mei 2008
    2.068
    0
    0
    Kimzaa,

IUI is een inseminatie, waarbij sperma direct bij de vrouw diep naar binnen word gebracht!

En KV kan wel vals positief zijn, als je medicijnen (hebt) gebruikt waar HCG (het zwangerschapshormoon) in zit.
    En helaas heeft Noesje die gebruikt, dus KAN de test nu vals positief zijn en zal ze over een aantal dagen nogmaals moeten testen ;)

Succes noesje

15. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    heel veel sucees en ik hoop dat die over een paar dagen duidelijker is de test want dan ben je zeker zwanger

16. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Goedemorgen meiden, die pregnyl dat is toch zo vervelend haha.
    Blij dat jullie het even tegen me zeggen, heeft mijn gyn weer iets verkeerd uitgelegd.

Ik ga gewoon helemaal niet meer testen tot mijn nod, dit is al stom van me geweest. Nu ga ik mezelf helemaal gek lopen maken.

Mijn ventje en ik hopen zo dat het de 1e IUI gelijk raak is anders moet ik 2 juli eerst voor laparascopie en dan 4 maanden rust.

Meiden bedankt voor jullie antwoorden en duimpjes.

17. Funkie

Funkie Bekend lid

13 jan 2009
    929
    0
    0
    Maak sieraden (BIBI)
    Scheveningen
    #17 Funkie, 19 jun 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jun 2009
    Hey Noesje..

We zitten samen in het IUI forum.. :)
    EN helaas kan door de pregnyl een valse test onstaan
    Hoop het niet voor je...
    Ik duim!
    Tot in het IUI forum

Doei Meis

18. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Volgens mij is er wel zeker een kans dat je gewoon zwanger bent. Ik heb zelf 6 dagen voor NOD positief getest.

Heel veel succes met afwachten.

Groetjes

19. evenstar

evenstar VIP lid

22 jan 2009
    9.809
    4
    38
    postdoc/docent universiteit
    import Noorderling
    Ah ik duim voor je meid. Als ik verhalen als dit lees, dan weet ik weer helemaal waarom ik nu zit te stuntelen met plasjes in flessen voor MvM. Ik hoop voor je dat de IUI raak is!!!

20. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Pregnyl (en ook Ovitrelle, mocht je dat hebben gebruikt) geven een positieve uitslag op een zw-test. Als je IUI hebt gehad in een gestimuleerde cyclus, kan je echt pas minimaal 15 dagen na de eisprong testen. Helaas!

Deel Deze Pagina