Hoi allemaal, Heb al veel op de forum's van deze site gelezen en me vandaag ook maar geregistreerd. Zit namelijk met het volgende.. Ik ben 1 dec 2008 voor het laatst ongesteld geweest, daarna met de pil gestopt. Sinds dien niet meer ongesteld geweest. vandaag 18 dagen overtijd. (46ste cyclusdag). Heb al 4 testen gedaan, allemaal negatief. Maandag bij huisarts geweest, die zegt dat ik nog even moet afwachten, en anders a.s woensdag een bloedtest laten doen. Nu heb ik verder weinig last van. Niet misselijk, geen zere borsten/tepels. Wel kan ik heel moeilijk me bed uit! sinds 2 avonden als ik naar bed ga, zere rug, zeurend gevoel in me benen (moe?!?). Ook heb ik sinds het weekend wat donkerbruine/licht roze (iedere x anders) afscheiding. Nu net was het wit/doorzichtig en veel! Ik zelf heb me zelf er helemaal nog niet mee bezig gehouden met zwanger zijn en worden. Kunnen jullie me helpen. Bedankt! Gr, Manon
Dag Manon, Kan het ook zijn dat je menstruatiecyclus weer even op gang moet komen, omdat je gestopt bent met de pil? Of heeft je arts daar niets over gezegd. Ik hoop voor je dat je snel meer duidelijkheid krijgt! groetjes, Anna
Hoi! Het kan zo zijn ja zei HA, maar daarvoor had ik er nooit problemen mee, kon de klok er mee gelijk zetten wat betreft ongesteld worden (dan ontrekkingsbloeding met pil). Groetjes!
Misschien ontpillen ? Je lijf moet even weer op de rit komen na de pil. Kan soms een poosje duren Froukje
Ja lijkt me duidelijk ontpillen inderdaad.... Het kan best een tijdje duren voordat je cyclus weer op gang is.