Whahahaha....heerlijk topic als je het terugleest!! Geweldig! En dan zo'n prachtige test!! Gefeliciteerd!!!!
Heb je je man al gebeld of ga je hem verrassen straks? Heb je al enig idee hoe lang je zwanger bent? Ben echt heel blij voor je
Nee, jullie weten het alleen haha Ik verras hem vanavond er wel mee. Hij zal erg blij zijn dat weet ik zeker. Ik denk dan een week of 2. Maarre.. domme vraag misschien. Wat ga ik nu doen? Moet ik de huisarts bellen of bel ik gewoon een VK of laat ik het nog lekker even wezen? Ik heb me duidelijk niet ingelezen
Uhh..goeie haha. Volgens mij de dokter bellen (en moest je dan ook urine inleveren?) Kan de huisarts gelijk een goede VK aanbevelen. Ga je het 'gewoon' vertellen aan je man of doe je een strikje om je test?
Nou hij vroeg deze week nog of hij me al bezwangerd had hahaha... Toen heb ik nee gezegd waarop hij dan meld dat hij gefaald heeft... Maar blijkbaar heeft hij niet zo goed opgelet bij biologie want hij heeft gemist dat ik deze week ongesteld had moeten worden. Ik denk dat ik hem zo een smsje stuur dat ik straks een verassing voor hem heb. Kan hij vast na gaan denken wat het is, dat het een positieve test is daar denkt hij nu vast niet meer aan!
WOWWWW en een knaltest niet te geloven!!!!!!!! super de puper gefeliciteerd kon je jezelf niet meer bedwingen???? of eerder naar huis gegaan wow echt een mooie test gefeliciteerd laat je nog even weten hoe je man/vriend geageerde?? hebbie traantjes??
Bedankt voor de felicitaties! Het is voor mij nog een beetje onwerkelijk, had niet verwacht dat het zo snel zou lukken. Om heel eerlijk te zijn hebben we deze maand pas voor het eerst er rekening mee gehouden wanneer de beste periode was om eens een avondje gezellig te gaan klussen. En dat het dan ook direct lukt... Manlief merkte laatst wel op dat het wel goed uit zou komen als het deze maand zou lukken want qua periode past het goed als dan volgend jaar de kleine komt.. paste goed in z'n werkplanning... haha Ik laat jullie weten hoe hij vanavond reageert!
Gefeliciteerd meis! Zat door 't topic te bladeren met alle spanning en kan je gelijk feliciteren wat leuk! =D
WAUW!!! Geweldig meid! Gefeliciteerd Wat een geweldig topic dit hahahaha.... Ik zou als eerste de huisarts bellen. Die kan je dan precies vertellen wat de vervolgstappen zijn! Ik wens je een hele fijne zwangerschap!
Jij stiekemerd. Lig ik ff te slagen en kijk wat ik allemaal gemist heb GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!! Wat leuk zeg. Je kan de huisarts bellen maar je mag ook gelijk de verloskundige bellen. GENIET ERVAN
Kijk wat een gaaaaaf topic om te lezen. En wat super dat je zwanger bent!!! Gefeliciteerd (ik heb met 5 weken de verloskundige gebeld en na de goede echo de huisarts op de hoogte gesteld).
Heb het vertelt en hij is super blij. Hij bleef maar zeggen hoe geweldig hij het vindt. Daarna zei hij dat hij vanavond nog een keer wil testen dus dat gaan we straks maar doen dan.. Ik heb nog wel even gevraagd hoeveel testen hij denkt dat ik gehaald heb..
haha prachtig. Nogmaals van harte allebei en geniet er van. Voor je het weet zit hij/zij in de peuterpubertijd hihi