Nou toch wel een beetje in de stress nu... Ging net naar de wc en verloor zo maar bloed. Gaat het nu dan fout??? Lees op dit forum dat dit wel vaker gebeuren kan maar toch.. Heb sinds een week een drukkend gevoel links, net alsof mijn buik in de weg zit. Neem aan dat dat gewoon erbij hoort.. alleen dat bloedverlies...
@cd28 als je ook buikpijn hebt zou ik voor de zekerheid de dokter bellen voor een echo... hoeft idd niks te beteken maar voor je geruststelling! Suc6!
@cd28 Ik lees nu over jouw bloedverlies. Dat hoeft echt niks te betekenen hoor meid. Ik heb dat ook gehad en niet zo'n beetje ook. Alles was keurig in orde. Zoals iemand hier al zei, bel gewoon eventjes de vlos of de dokter voor een echo, voor je eigen gemoedsrust.
Hey Ik ben er weer was ff een weekendje weg Maar geweldig hoe je man reageerde echt een man he Dat bloedverlies kan voorkomen hoor heb je de verloskundige al gebeld?? voor een eerste echo!! Ik vind het echt super Jammer Bella en Joyce....niewe ronde nieuwe kansen! Ojah: Ga nou niet elke dag testen joh je lijkt wel gek
Haha ja ik moest wel lachen om hem. Gister de assistente van de vk even gesproken. Ze wilde wel overleggen met de vk maar ze konden nu toch nog niet zoveel beoordelen dus ik heb maar gezegd dat ik het wel even aan zie. 7 september de 1e echo. Maar als er vaker bloedingen waren moest ik zeker direct bellen. Dus dat doe ik dan maar.. Voel me op zich prima, alleen mijn buik voelt 'vol'. Heb ook geen zin in eten. Verder nergens last van gelukkig, ook niet moe of zo. En dat is wel prettig aangezien ik nogal een druk bestaan heb haha
cd28 wat een leuk topic om het te lezen zeg. En wat geweldig om een posi test te hebben. Gefeliciteerd heb je nog een digi test gedaan? Wat schrikken van het bloed nu duimen dat het helemaal weg blijft en je 7 september een mooie echo heb.
Ben nu in de 5e week, heb 22 augustus het intake gesprek. Wanneer heb je normaal een 1e echo dan? Ik heb er natuurlijk geen verstand van dus heb braaf deze datum genoteerd haha
Dit is mijn derde en blijkbaar ook niet veel verstand van haha Ik heb 1 1/2 week geleden een echo gehad om te kijken of het goed zat. De eerste echte echo heb ik a.s maandag. Wel in het ziekenhuis. Misschien dat dat ook verschild.
omdat het niet precies te meten is wanneer de bevruchting plaats vindt en elk vrouwenlijf anders is, is het makkelijker uit te gaan vanaf het begin van je cyclus. een zwangerschap duurt eigenlijk officieel maar 38 weken, maar door die bonusweken kom je weer uit op de 40 @ 7 september zou dan in je 10e week vallen dus gewoon op tijd!
Het maakt natuurlijk ook niet zo heel veel uit (denk ik).. als ze een echo eerder doen is dat voor mij wel leuk maar het veranderd niets aan het wat er groeit... Tja, die bonusweken... daar heb ik een beetje moeite mee hoor! Heb via zo'n programma op internet uitgerekend hoe ver ik zou zijn, dan kom je op 5 weken en dan kun je doorklikken en zie je hoe de ontwikkeling is op 5 weken. Maar dat betekent dat het uit het niets ineens 2 weken oud is. Wel knap haha..
Het ziet er niet goed uit... bloedverlies blijft en de verloskundige zei dat ik er rekening mee moet houden dat het fout gaat. Volgens haar klinkt het niet positief. Ik moet anderhalve week aanzien en dan weet ik definitief of het een miskraam is geweest of niet. Mocht er een kleine kans zijn dat het toch blijft zitten dan wordt sowieso de afspraak vervroegd...
Helaas geen goed nieuws, gister bij de vk geweest en mijn baarmoeder was al weer schoon. Ik had nog wel iets hoop omdat ik niet zoveel bloed was verloren als ze zeggen dat bij een mk hoort. Maar eigenlijk wist ik het ook wel omdat ik mijn buik niet meer voelde. Die zat vanaf het begin in de weg en sinds afgelopen vrijdag was dat gevoel er niet meer. Je houdt jezelf dan nog voor de gek dat je went aan het gevoel en dat je hem daarom niet meer voelt.. maar dat is natuurlijk gewoon onzin. Het was super geweest als het gelukt was, het was de eerste maand dat we ook eens gekeken hadden wat nu eigenlijk de beste klusdagen waren .. en dan was het ook nog in 1x raak. Ik hoop dat het ons snel weer lukt, volgens manlief moet het goed komen want het is nu bewezen dat zijn zaadcellen en mijn ei in staat zijn er iets van te maken. Ik heb hem er toen even aan herinnert dat het resultaat toch niet zo succesvol is geworden. We gaan vol frisse moed opnieuw beginnen. Een topic zoals deze zal ik dan niet meer kunnen plaatsen, tenslotte weet ik nu dat ik dan richting kv moet voor een testje Bedankt in ieder geval voor jullie steun & aanmoedigingen!