Wel of niet testen?

Discussion in 'Zwanger worden' started by cd28, Jul 25, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    @cd28 Wanneer testte je positief? Had je ook al een negatieve test gehad? En wat waren je symptomen voor je positieve test?

Benieuwd, want ik zit op de wachtbank ;)

2. cd28

cd28 Fanatiek lid

Jul 25, 2012
    1,344
    106
    63
    @liza; ik heb op 31/08 positief getest. Ik heb een VMK gehad, op 03/08 t/m 05/08 heb ik redelijk bloed verloren en op 13/08 ben ik bij de vk geweest. Toen was alles al weer schoon en zij gaf aan dat ik met ca 2 wkn mijn menstruatie zou kunnen verwachten. Dat zou rond 27/08 zijn. Als symptomen had ik alleen het gevoel alsof mijn buik in de weg zat, dit was na de bloeding ook direct weer weg. Ik heb tussentijds geen test meer gedaan dus geen negatieve test gehad.

Spannend hoor! zie in je banner dat je morgen kan testen, stuur je even een update? Ik hoop dat hij positief is!

3. Liza28

Liza28 Fanatiek lid

Apr 24, 2012
    1,229
    1
    0
    Marketing & Communicatie
    Brabant
    Tja, maar heb op mijn banner ingevuld dat ik een cyclus van 32 dagen heb, maar dat is niet zeker.. Zoals je in mijn handtekening kunt lezen zijn mijn cyclussen nog redelijk onregelmatig.. Ik gebruik geen ovu-testen dus heb werkelijk geen idee! Afgelopen zaterdag getest en die was negatief.. Nu zeiden alleen veel dames hier dat die test te vroeg geweest is.. En nu twijfel ik dus weer ;) Wacht af tot zaterdag, als ik dan niet ongi ben dan waag ik nog wel een testje.. Dat is cyclusdag 35 dus dan kan het wel weer.. Ik hoop natuurlijk heel erg dat ik te vroeg geweest ben met testen, maar heb er een slecht gevoel over en ben bang dat ik door moet naar een volgende ronde :( We gaan het zien.. Afwachten en geduld opbrengen, best moeilijk af en toe haha!

Jij veel succes en genietse van je zwangerschap! Zodra er bij mij nieuws te melden is laat ik het uiteraard weten!

4. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

Feb 25, 2009
    6,014
    141
    63
    R'dam
    Oeeehhh super spannend meis!;)

Share This Page