Sommige mensen... zucht..!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door maybe3, 30 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Hallo mede ZP meiden

Ik voel me diep gekwetst en moet het even kwijt.

Ik heb uit mijn vorige relatie 2 kinderen en altijd de wens gehad om 3 kinderen te krijgen. Nu ben ik sinds 2,5 jaar samen en in januari getrouwd. Manlief zorgd voor de kids alsof het z,n eigen kinderen zijn. Nu wilde ik altijd al graag een 3e en hij wilt ook heel graag echt nog een kindje van ons samen. Helaas gaat dat niet zoals we hadden gehoopt:( We zijn nu 2 jaar en 6 sterretjes verder. Ook is er bij mij nu PCOS vastgesteld. Volgende week krijg ik het plan van de FA te horen over eventuele behandeling.

Nu kwam er net iemand uit m,n omgeving naar me toe die ons verhaal kent en vroeg hoe het nu ging. Ik vertelde dat ik afgelopen zondag weer een VMK heb gehad en dat er PCOS is vastgesteld. Ze keek me heel vaag aan en zei

"waarom stoppen jullie er niet gewoon mee, je hebt 2 kinderen en schijnbaar is een 3e jullie niet gegunt"

:$:x Daar stond ik dan, aan de grond genageld. De tranen brandde achter m,n ogen.

En ik weet dat ik tevreden moet zijn dat ik al 2 kinderen heb mogen krijgen, en dat er vrouwen zijn bij wie dat tot mijn grootste verdriet. En tuurlijk ben ik dolgelukkig met mijn 2 kids, en dat zijn mijn grootste geschenken, Maar ben ik dan zo erg dat ik graag nog een kindje met mijn man samen wil?

liefs maybe

2. JBM85

JBM85 Bekend lid

18 mrt 2012
    740
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een rotopmerking zeg jeetje! De wens is er dus al word het je 6e kind en heb je al 5 mooie gezonde kids. Jullie willen het! En ga dr voor! Ik hoop dat het jullie gauw gegunt is. Ik hoop dat je niet teveel van aan trekt, maar snap je volkomen hoor meis!

3. 24Mandy24

24Mandy24 Fanatiek lid

23 jul 2012
    3.499
    0
    36
    Ach sommige mensen hebben geen verstand joh! Is heel normaal toch dat je een kindje van je man wil! Niks van aantrekken! Succes!

4. maybe3

maybe3 Niet meer actief

thanx lieve meiden.

Kwam echt zo hard aan die opmerking..

5. kimmmmberly

kimmmmberly Bekend lid

9 mrt 2011
    894
    0
    0
    leeuwarden
    wat een rot opmerking! als jij en je man graag nog een 3e kindje willen moeten jullie daar zeker voor gaan! hoop dat het snel mag lukken!

6. Within

Within Niet meer actief

Wat een verschrikkelijke k*t opmerking! Als jullie een kindje willen dan is dat zo, punt. Of het nou de 1e of de 11e is.

7. Luffy90

Luffy90 Niet meer actief

Wat een rare opmerking zeg, vind je helemaal niet erg hoor. Begrijp dat je een grote wens hebt voor een 3e en helemaal na 6 miskramen lijkt het me verschrikkelijk moeilijk als het daarna nog steeds niet lukt. Ik hoop dat jullie snel een kleintje mogen verwelkomen!

8. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.879
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Nee meid het is helemaal niet erg dat je nog een kindje wil en haar reactie is echt verschrikkelijk. Het is zo'n typische reactie uit onwetendheid, iemand die zelf nooit een mk heeft gehad, iemand die niet weet hoe je kunt verlangen naar een kindje dat maar niet komt. Ik zou mss nog wel zeggen dat je haar reactie echt ontzettend ongepast vond en verder niets meer aan vertellen... het heeft geen zin...
    Knuffel!

9. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.797
    19.017
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Mensen redeneren vaak alleen uit zichzelf. Als zij één of twee kinderen wel genoeg vindt, snapt ze waarschijnlijk niet waarom je er zoveel moeite voor zou willen doen om een derde te krijgen. Maar weet je: zij hoeft dat ook niet te snappen! En het is al helemaal geen reden om zulk "advies" ;) te geven! Jullie willen het namelijk wel en je hebt er verdriet van dat het niet lukt. Dat zij liever nergens over nadenkt en jou met zo'n antwoord opzadelt in plaats van dat ze je steunt, zegt dat meer over haar dan over jou.

Veel succes hoor! Ik hoop dat de FA jullie verder kan helpen.

10. maybe3

maybe3 Niet meer actief

bedankt lieve meiden... En ik laat haar inderdaad voorlopig even lekker links liggen... Zulke negativiteit kan ik nu niet gebruiken.

Ben nu even lekker bezig met het plan voor de nieuwe kamer van m,n 2 kleine terrors hahahaha.. (half jaar geleden helemaal gedaan, maar schijnbaar was het behnag niet mooi:p)
    Dus heb even lekker afleiding.

Nogmaals bedankt lieverd:)

11. Flippo123

Flippo123 Niet meer actief

K#T opmerking zeg pfff.... sommige mensen... je zou ze...
    Dikke knuf voor je!

12. PrettyMuffin

PrettyMuffin Bekend lid

25 feb 2012
    937
    0
    16
    Wat een rotopmerking! Niks van aantrekken! Dikke knuff en heel veel sterkte/succes :)

13. Smnee

Smnee Niet meer actief

#13 Smnee, 30 aug 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 aug 2012
    Wat een verschrikkelijke rotopmerking! Het is al vervelend genoeg, dat dit moeizaam gaat voor jullie, en dan juist van een vriendin zo'n opmerking krijgen... Je weet wel wat je er aan hebt nu hè? Lekker even links laten zitten, en ik hoop dat een 3e jullie snel gegund is!

Bah, andere moeten is ophouden hun neus te steken in andermans zaken, en overal over te oordelen!

Knuf!

14. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Inderdaad niet zo een leuke opmerking nee!!
    Sommige mensen kunnen echt zonder enig gevoel dingen uitkramen.

Maar vroeg me alleen af of je dan positief getest had vorige week?
    Want je schreef 24aug geloof ik nog dat het weekend je nod zou zijn maar heb niks voorbij zien komen van een positieve test of vk!?!?

15. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Echt een rotopmerking!! Kan me voorstellen dat het door je hoofd blijft spoken. Probeer het van je af te zetten. Het is jullie wens en niemand heeft zich daar mee te bemoeien! Ze mogen er niet eens wat van vinden!

Overigens kan ik me ergens wel voorstellen dat er vrouwen zijn die dit dénken. Vrouwen die zelf nog geen mama hebben mogen worden kunnen inderdaad wel denken in de trant van die opmerking. Dat had/heb ik stiekem ook wel eens als iemand voor de vierde bezig was en wij nog met lege handen stonden. Zo van; tel je zegeningen en niet wat je mist. Ik mag dit soms wel denken, maar haal het niet in mijn hoofd om het uit te spreken. Dat zijn mijn zaken helemaal niet.

16. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Noujaaa wat is dat nou, dat zeg je toch niet!! :x Ik zou voortaan *PoeF* net doen alsof het lucht voor je is, en gewoon je hart volgen meis!!!

17. unexpectedmom

unexpectedmom Fanatiek lid

30 jul 2012
    2.037
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo wat een rot opmerking zeg! Keihard. Ze zal haar hersenen wel thuis hebben laten liggen moet je maar denken. Snap wel dat je stond te kijken. Ik zou ook met mijn mond vol tanden staan. Zulke simpelheid verwacht je niet. Maar ja, zals anderen ook al zeiden; het zegt meer over haar dan over jou. Elk kindje is belangrijk. Daar heeft zij niets over te oordelen. Veel sterkte.

18. Sanyi

Sanyi Fanatiek lid

19 mrt 2012
    1.042
    3
    38
    Wat een k opmerking zeg. Sommige mensen snappen er niets van.
    Hebben ze al onderzocht waarom jij steeds een vkm hebt? Ik ben jouw testjes wel vaker tegengekomen.

19. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    Laat ze lekker de touwt*ring krijgen.......als ze zelf een wens hebben die niet NOG niet uitkomt zou ze zulke dingen niet hebben durven zeggen!!! K*twijf!!!

Gewoon laten lullen hoor meis......niet meer aan denken

20. maybe3

maybe3 Niet meer actief

Bedankt dames... Że staat nu ook un de negeerstand.!!!

@melanie: de testen bleven licht.. maar het is bevestigd bij de FA. Testen zijn nu nog steeds ligt posi. Dus hoop dat t hcg snel weer weggaat zodat m,n cyclus weer normaal op gang gaat komen.

Deel Deze Pagina