Hallo lady's! Ben vandaag 2 dagen overtijd en durf dus niet te testen! Zitten nu in ronde 10 en me hoop is een beetje weg... Wanneer zouden jullie testen?? Ben zo bang dat ik weer teleugesteld word!! Liefs x
Ik zeg ook testen Ben je wel eens vaker overtijd geweest? Nou, wat je ook besluit te doen veel succes! Hoop voor je dat je een positieve test hebt. Groetjes Vanilia
Testen! Grote kans dat als je zwanger bent je nu wel een positieve test hebt. (uitzonderingen daar gelaten natuurlijk, 100 procent zekerheid heb je dan nog niet) Maar ben je niet zwanger, dan komt die teleurstelling toch wel... Succes wat je ook beslist te doen
Ben wel vaker overtijd geweest 1 keer 8 dagen! Maar werd toen alsnog ongesteld. Al heb ik het gevoel dat dat een mk moet zijn geweest aangezien dat nog nooit is voorgekomen. 90% van de tijd word ik gewoon ongesteld. Heb wel een test in huis maar moet denk ik toch tot morgenvroeg wachten. Als ik dan wel durf pfff.. Heb geen buikpijn en me borsten doen wel zeer aanmde zijkant maar dat heb ik ook al vaker gehad. Ben zo bang dat dit weer een je lichaam houdt je voor de gek actie is!!
Ja, MissJG het kan inderdaad alle kanten op hoor. Maar wacht inderdaad tot morgenochtend. Ik heb zelf een super regelmatige cyclus maar soms ben ik dan ook opeens een week overtijd. Maar bij mij speelt stress dan een grote factor. Dit beinvloed mijn cyclus echt heb ik gemerkt. Nou nogmaals succes, spannend hoor
Een negatieve test geeft niet meer teleurstelling dan ongi toch. . Je bent nu al zwanger of niet, het is al een feit! Van niet testen wordt je niet meer of minder zwanger
ik zou gewoon testen hoe erg de terleurstelling ook zal zijn dan heb je misschien meer zekerheid succes
MissJG al getest?? Ik heb 5 dagen na mijn NOD getest omdat ik het ook niet durfde. Ik had ook zo iets van mijn lichaam houd me weer voor de gek. Maar zie mijn banner.. Wij waren al 1.5 jaar bezig dus ik begrijp hoe frustrerend het is. Maar als je niet test blijf je in onzekerheid. Is de test wel omowit dan is het weer een teleurstelling. Je moet doen wat goed voelt. Desnoods wacht je nog een paar dagen met testen.. Heel veel succes en ik hoop op een positieve test!!
Is je cyclus wel regelmatig? Zo ja dan zou ik toch testen.. Als jij je zelf beter voelt bij wachten kan je dat natuurlijk ook doen, maar dan zou ik toch zeker bij n week overtijd testen..succes!
ik zou het ook doen dan weet je iig waar je aan toe bent! en ik vind het al knap dat je uberhaupt zo lang kan wachten..maar succes ik hoopecht dat het voor jou een zwangerschap mag zijn.
Hoi MissJG ik zou testen als ik jou was,hopelijk heb je positief getest.Ik gun het je enorm,ik weet hoelang je al wacht.succes meid xxxx dikke knuffel Kittycat69
Nou snap er niks meer van! Had vanmiddag 1 druppel bloed en nu niks meer... Zal t nou vanacht/morgen nog doorbreken of bestaat de kans nu nog dat ik wel zwanger ben???