Wel of niet testen??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MissJG, 17 sep 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samantha1985

samantha1985 Niet meer actief

kan bestaad wel... er worden ook mensen zwanger die gewoon ongesteld zijn 9 maanden lang....

maar ik zou als ik jou was gewoon voor de zekerheid een test halen en als die negatief is over 2 weken nog een keer testen...

hoop voor je dat je zwanger bent meid gun het je van harte..

2. MissJG

MissJG Actief lid

26 okt 2011
    199
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds niet ongesteld geworden.
    Vanmorgen een test gedaan.
    En die was negatief.
    IK SNAP ER NIKS MEER VAN!!

3. lvh85

lvh85 Actief lid

6 apr 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vervelend allemaal.

Ik wil zelf ook wel even mijn verhaaltje doen. Wij zijn nog niet zo lang bezig voor kinderen maar willen het wel graag en we hebben altijd geroepen dat mei/juni ons een mooie tijd lijkt als we het zelf in de hand zouden hebben. Met zon geweldige cyclus als ik heb is het moeilijk om zoiets te 'plannen'(voor zover het al kan natuurlijk). Nou heb ik 4 september een knal ovutest gehad en 5 september een zeurend gevoel links onder in de buik. Dit is denk ik mijn ei dan geweest.
    Afgelopen dindag/woensdag zou ik dus ongesteld moeten worden maar tot op heden nog niks te bekennen, gelukkig! Maar ik durf ook nog niet te testen, bang voor een witte test!

4. Holadiee

Holadiee Bekend lid

4 jun 2012
    551
    141
    43
    Nederland
    Hoi MissJG,

Meestal heeft zo'n zwangerschapstest het wel aan het rechte eind. Je hebt ook vroege zwangerschapstesten omdat het kan zijn dat je HCG niveau nog niet hoog genoeg is voor een gewone zwangerschapstest, die kan je ook nog proberen.

Ik heb het zelf ook gehad 1 keer, 3 dagen over tijd en op dag 1 een test gedaan, dan begin je aan de test te twijfelen, maar ik werd toch ongesteld.

Succes meid! Ik zal in ieder geval voor je duimen!!

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Verplaatst.

Deel Deze Pagina