sorry even een klein vraagje ik had zondag 9 sept een positieve ovulatietest de dag ervoor heb ik helaas niet getest maar de dag erna weer negatief. nu hebben we op 7-8-9sept geklust, nu hoorde ik dat je na je positieve test moest klussen klopt dat? ik heb sinds die week na de positieve test wel een verkoudheid van 1 dag gehad en tot 1 week na de positieve test misselijk geweest. verder heb ik nu nog pijnlijke borsten maar dit heb ik sinds ik gestopt ben met de pil vrijwel altijd 1 week voor nod. gisteren met vlagen hoofdpijn. en moet veel plassen sinds 1 week. wat denken jullie?
Wanneer is je NOD?? ik zou dan gewoon een testje doen.. Je klachten kunnen door een zwangerschap komen, maar ook door een menstruatie die eraan zit te komen..
bedank voor jullie reacties! ik weet niet wanneer mijn nod helaas ik heb een heel onregelmatige cyclus dan is hij 30 en dan 40dgn, ik heb gewoon alle dagen getest (of ja bijna) en de 9e was hij positief de 10e niet meer.
Als hij de 9e positief was, zou je eisprong 10 of 11 september zijn geweest en zat je met het klussen goed. Als we ff het uiterste pakken, is je nod dus op/rond 25 september! Succes
thnks!! ik heb al een kindje van 1,5j bij haar wist ik niet dat ik zwanger was dus heb ik helemaal niet opgelet toen, ik denk dat we er teveel mee bezig zijn nu maar hopelijk deze mnd wel raak.
Nu ben ik ook wel erg benieuwd of wij ook voldoende hebben geklust. Op 18-9 en 19-9 had ik een positieve ovulatie test. geklust op 16-17-19 voldoende of niet? ben hier altijd zo onzeker in!
Tanja, Mijn banner is gebaseerd op mijn laatste menstruatie. Helaas heb ik een onregelmatige menstruatie. vandaar actief aan het ovulatietesten en tempraturen