Komt een heel verhaal hoor Afgelopen maandag was mijn nod ( bij een wat langere cyclus) maar er kwam niks.. Ook geen tekenen.. Woensdag moest ik naar de ha ivm medicatie schildklier, dus getest. Negatief. Prima.. Dat dacht ik al.. Donderdag werd ik wakker en was ik ongesteld.. Vrij normaal.. Maar wel gelijk donkerrood. Vrijdag nog wat nabloeden.. Zaterdag niks meer.. Vandaag dus ook niks noppes nada, maar ik voel me alsof ik ongeteld moet worden.. Dus testje gedaan.. Vaag streepje.. Maar ik ken de actiontesten niet zo goed.. Maar dames, als ik zwanger zou zijn moest het toch veel duidelijker zijn..
FF dichterbij fotograferen. Ik heb 'm ingezoomd en bewerkt op mijn computer, maar hij is echt te veraf voor ons om iets te kunnen zien.
Ja even ver haha maar ik denk wel iets te zien. Kun je geen foto met je telefoon maken en naar jezelf mailen?
Ik heb 'm hier in een fotobewerkingsprogramma staan en lijk wat te zien. Het is alleen niet duidelijk of de streep ook roze is of een indroog lijn is.
Het is geen indroger.. Want hij was er vrij snel.. Waar ik aan twijfel is of het niet zo'n voorgedrukt streepje is..
Ik vind het lastig. Denk iets te zien maar lijkt meer schaduw. Hoop het zo voor je. Zou morgen of overmorgen weer testen.
Heb je geen andere testen? Ik had nml altijd dit soort streepjes op de action test..Misschien ff ander testje proberen!
Ik zie het streepje ook, maar durf er niets van te zeggen. Het enige wat ik kan bedenken is dat je een laat ei hebt gehad en het een innestelingsbloeding was en dan zou je over een week zeker een duidelijke test moeten hebben. Aangezien een innestelingsbleoding meestal halverwege je lf is. En anders is het helaas een indroogstreepje. Xxx joyce
Ja Joyce dank je! Zo simpel is het inderdaad.. Als het een pos resultaat zou zijn wordt hij vanzelf donker.. Zo niet is het een ander streepje
Hmmm het enigste wat mij aan mijn action testen opviel, toen ik m ut de verpakking haalde om te gebruiken staat er standaard een controle en teststreep op voor het gebruiken, echt roze vind ik m niet, ik denk dus negatief