Hallo allemaal, Ik zou graag willen weten wat jullie in mijn situatie zouden doen. Wij zijn bezig voor een tweede. Bij de vorige cyclus was ik 6 weken overtijd. Bleek toen een cyste te hebben. De cyste is sinds een aantal weken helemaal weg. Nu zou ik vorige weer ongesteld moeten zijn geworden als ik van mijn normale cyclus van 28 dagen uitga. Nu ben ik dus een week overtijd zouden jullie testen of niet? Gr magda24
Waarom zou je niet testen? Gewoon een test doen dan ben je van die onzekerheid af! Iedereen hier zal je hetzelfde antwoord geven...
Bij overtijd testen. Dan pas krijg je zekerheid. De testen van action en 2v5 zijn toch niet zo duur om daar teijfels over te moeten hebben?
Ik zou idd ook testen, moet zelfs zeggen wat knap dat je het al zolang niet gedaan heb. Bij ons in de kans 0,01% dat ik zwanger raak maar zodra ik 2 dagen overtijd ben neig ik al naar testen hihi!
Heel erg bedankt voor jullie reactie. Gisteren getest en deze was negatief. Maar vandaag heb ik een beetje last van hele lichte bloedverlies. Dus of de innesteling is nu pas. Of de ongesteldheid meld zich dan nu toch.