van 2 naar 3

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sher1986, 24 nov 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Hallo Allemaal

Ik wil graag wat met jullie delen..
    ik heb een zoontje van 8 en een dochtertje van bijna 2.. ik heb er lang over nagedacht en mijn twijfel gevoel is er nog steeds.. aan de ene kant wil ik graag over een tijdje (als onze jongste naat school gaat) nog 1 kindje.. maar aan de andere kant twijfel ik nog.. mijn oudste heeft diabetes type 1 en adhd en dat vraagt ook nog wel wat zorg, maar hij kan ook al redelijk veel zelf wat betreft zijn suiker.

Nu is mijn vraag hoe jullie 3 kids ervaren.. vooral de overgang van 2 naar 3 en hoe je dat allemaal indeeld op een dag. Ikzelf werk 3 dagen en als we een kindje erbij zouden nemen zouden we dar evt pas doen als de jongste naar school is zodat de kinderopvang kosten gewoon doorschuiven naar het volgende kindje.

2. xprincess

xprincess Actief lid

21 apr 2013
    426
    2
    18
    Genieten van het leven is mijn motto, werk parttim
    Lieverd,

Jullie kunnen dat zeker! ook met de suiker en de ADHD 100%
    Heb alle vertrouwen daar in.
    Kan je verder natuurlijk niet advieseren kan alleen maar zeggen volg je hart en twijfel niet teveel :D!

X
    Fem

3. Sher1986

Sher1986 Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.050
    0
    36
    Accountmanager Binnendienst
    Almere
    Wat leuk dat je hier reageerd! Voorlopig heb ik nog even tijd om na te denken :). Hoe gaat het bij jullie?

X

4. MamaSamm

MamaSamm Bekend lid

23 okt 2011
    942
    24
    18
    Bloggen op weerzownmamablogger.wordpress.com
    Drenthe
    Sorry geen ervaring, maar wel bezig voor onze derde! We zien wel hoe alles terecht komt ;) succes met je keuze!

Deel Deze Pagina