Wel of niet testen !?

Discussion in 'Zwanger worden' started by Blondmeisje123, Feb 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    Waarom spreek je hier over jullie? Er is maar 1 iemand die het daar over heeft...

Ts zelf komt idd niet bepaald volwassen en geloofwaardig over, dat ben ik helemaal met je eens, maar k vind niet dat men alle 16 jarigen over een kam moeten scheren.

2. Lovelymommy84

Lovelymommy84 Fanatiek lid

Dec 27, 2014
    2,069
    1
    0
    Gelderland
    En op je 16de of op je 40ste zwanger raken... als dat bewezen is wil ik wel eens weten wat voor n vrouwen van 40 ze dan gebruikt hebben voor die onderzoeken. Ik ken vrouwen van 40 die makkelijker en "gezonder" zwanger raken dan ik, die een zwangerschap beter door lopen dan ik en ga zo maar door.

Vind t trouwens ook wel n pijnlijke opmerking naar vrouwen in de mmm rond die leeftijd.

3. waussie

waussie Actief lid

Apr 4, 2014
    212
    2
    18
    Ik quote alleen even wat er uit die onderzoeken is gekomen en ik zeg dat omdat ik het gewoon zat word dat ' ik zal maar zeggen MEERDERE' mensen altijd maar klagen over jonge ouders en ga maar door.. En voor de vrouwen die wat ouder zijn en zwanger willen raken prima! Ik praat daar ook niet over het gaat mij over het afbranden en afkraken van de jonge ouders

Share This Page