marb je kan best een testje wagen hoor vind ik,niet iedereen hoeft altijd zo lang te wachten op een positieve test
Ik ben benieuwd... Wie weet komt er wel iets heel leuks uit. Laat je ook even weten wat er bij jou uitkomt? Weet niet of ik van het weekend op de computer kan, maar dan lees ik het later wel. Spannend !
ik weet niet eens meer of ik zelf wel wil weten hoe het morgen zal gaan bij de gynaecoloog,waarschijnlijk is het toch buitenbaarmoederlijk
ow heb het in een aantal topics al verteld,..er was gisteren niks te zien op de echo maar de waarde van het hcg in bloed was hoog dus morgen terugkomen weer blodprikken en inwendige echo
Heb gisteren al getest. Die was volgens mij negatief. Ik zag een heeeeeel vaag lijntje. Nou weet ik wel dat er gezegd wordt: 'een streep is een streep' maar volgens mij verbeeld ik me deze Nou ja, ik test anders morgen of van t weekend wel nog een keertje.
De test is negatief... Nouja was ook wel te verwachten. Moet gewoon wat geduldiger zijn. En misschien word ik wel gewoon ongesteld. Baal er wel van
bij de gynaecoloog was het echter weer kut...er was deze keer wel na lang zoeken iets te zien dat op een vruchtzakje leek.... maar het hcg had sinds eergisteren verdubbelt moeten zijn en dat is het niet.het was 2019,vandaag 2805. de kans dat dit een goede zwangerschap is is klein. ik moet zondag terugkomen om bloed te pikken en maandag word er nogmaals een echo gemaakt...ik baal als een stekker
Oei, wat erg! Dan ben je zo gelukkig dat je zwanger bent en dan heb je zoiets! Ik heb trouwens vanochtend een zwagnerschapstest gedaan, deze was positief! Ik ben daarna echter ongesteld geworden. Heel vaag
Miranda, wat ontzettend kl*te zeg! Veel sterkte en doe rustig aan he! Dikke knuffel van mij. xxxx Dayenne